ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՈՒՄ

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Այս օրենսդրական նախաձեռնության նպատակը բնակչության սոցիալական պաշտպանության ոլորտում Հայաստանի կառավարության որդեգրված քաղաքականության իրականացման արդյունավետ մեխանիզմների ներդրումն է: Այս մասին Հայաստանի Ազգային ժողովի արտահերթ նիստին «Սոցիալական աջակցության մասին» եւ հարակից օրենքներում փոփոխություններ կատարելու մասին օրինագծերի փաթեթի քննարկման ժամանակ ասաց ՀՀ աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի փոխնախարար Աննա Ժամկոչյանը:

 

Այդպես, 2019 թվականի փետրվարի 14-ին Ազգային ժողովի կողմից հաստատված, ՀՀ կառավարության կողմից ընդունված աղքատության հաղթահարման, սոցիալական պաշտպանության եւ ժողովրդագրության վերաբերյալ ծրագիրը նախատեսում է, որ սոցիալական ծառայությունների ինտեգրված համակարգի ներդրումը կբարձրացնի ինչպես կառավարման արդյունավետությունը, այնպես էլ սոցիալական ծառայությունների որակը, ինչն իր հերթին թույլ կտա ապահովել  համապատասխանությունը ընտանիքի (անձի) սոցիալական կարիքներին սոցիալական ծառայությունների բազմազան եւ ամբողջական փաթեթի տրամադրման եւ անձնակազմի մասնագիտական ??հմտությունների բարելավման միջոցով: Կառավարության ծրագրի համաձայն` հանրապետության Աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի նախարարությունը կառուցվածքային փոփոխություններ է մտցրել հիմնովին նոր բովանդակությամբ սոցիալական կարիքների գնահատման միասնական համակարգ ստեղծելու նպատակով: Խոսքը, մասնավորապես, տարբեր օգնություն տրամադրելու մասին է այնպիսի կառույցների հետ սերտ համագործակցությամբ, ինչպիսիք են առողջապահության համակարգը, կրթության համակարգը եւ այլն, այդ թվում` զբաղվածություն, բժշկական-սոցիալական հետազոտություններ եւ այլ համապարփակ ծառայություններ:

Ձեռնարկված միջոցառումների արդյունքում մշակվել եւ ընդունվել է ««Սոցիալական աջակցության մասին» օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին» 2020 թվականի մարտի 4-ի օրենքը: Դրա իրականացման միջոցառումների ցանկը Հայաստանի վարչապետի կողմից հաստատվել էր 2020 թվականի հունիսի 18-ին: Շահագրգիռ մարմինների եւ կառույցների հետ սույն որոշմամբ նախատեսված իրավական ակտերի քննարկման արդյունքում անհրաժեշտություն առաջացավ փոփոխություններ կատարել «Սոցիալական աջակցության մասին» 2020 թվականի մարտի 4-ի եւ այլ հարակից օրենքների մեջ:

Մասնավորապես, դիտարկվել է ենթաօրենքային ակտերի մշակումը, որը կառուցվածքային փոփոխություններ է նախատեսում: Այդպես, փոփոխություններ են կատարվել Աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի նախարարության կանոնադրություններում եւ աշխատակազմերում, ինչպես նաեւ մարզպետարաններում: Այսպիսով, նախարարությանն առընթեր բժշկական- սոցիալական փորձաքննության 38 գործակալությունների, ինչպես նաեւ սոցիալական զբաղվածության պետական գործակալությունների, սոցիալական աջակցության տարածքային գործակալությունների եւ տեղական ենթակայության սոցիալական աջակցության 17 վարչությունների հիման վրա պետք է ստեղծվեր նոր կառույց` Համալիր սոցիալական ծառայությունների պետական վարչություն, որի գործունեությունը կարգավորվում է օրենքով:

Սակայն, ինչպես նշեց Ժամկոչյանը, ենթաօրենքային ակտերի քննարկման արդյունքում խնդիրներ առաջացան, մասնավորապես՝ նոր կառույցի կարգավիճակի, դրա աշխատակազմի համալրման, ինչպես նաեւ վերը նշված կառուցվածքային փոփոխությունների հնարավորինս սահուն իրականացման հետ կապված` հաշվի առնելով միացվող կառույցների կողմից բնակչությանը մատուցվող սոցիալական ծառայությունների ծավալը եւ բովանդակությունը, ինչպես նաեւ հաշվի առնելով բնակչությանն անխափան սպասարկելու ապահովման անհրաժեշտությունը:

Նախագիծը, մասնավորապես, առաջարկում է.

ինտեգրված սոցիալական ծառայությունների պետական վարչության փոխարեն ստեղծել միասնական կառույց` Համալիր սոցիալական ծառայության տեսքով, Հայաստանի կառավարության կողմից ընդունված սոցիալական ծառայությունների ինտեգրված համակարգի ներդրման քաղաքականության իրականացման համար,

մրցույթից առաջ, օրենքին համապատասխան, նորաստեղծ Ինտեգրված սոցիալական ծառայությունում պաշտոններն անհրաժեշտ կլինի ժամանակավորապես փոխարինել ժամանակավոր աշխատանքային պայմանագրերի օգտագործման միջոցով:

Տվյալ օրենսդրական նախաձեռնության առաջարկած նման կառուցվածքային փոփոխությունը, կառավարության կարծիքով, կապահովի ընտանիքի եւ քաղաքացիների սոցիալական կարիքների գնահատման համապարփակ եւ արդյունավետ համակարգի ներդրումը: Այս փոփոխությունները նշանակալի ներդրում կունենան սոցիալական սպասարկման համալիր կենտրոնների գործունեության բարելավման, դրանց կառուցվածքային մոդելի անխափան աշխատանքի եւ կատարելագործման գործում մինչեւ դրանց լիարժեք իրականացումը:

Ն. Հ.

 

 

 

ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ՝  ՏԱՆԻՔՆԵՐԸ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ

2020 թվականի հուլիսի 21-ի երեկոյան փոթորկից, հորդ անձրեւից առաջացած սելավներից սահմանամերձ Նոյեմբերյան քաղաքը, Նոյեմբերյան համայնքի մաս կազմող  սահմանամերձ Բարեկամավան եւ Դովեղ գյուղերը  վնասներ կրեցին։   Նոյեմբերյան քաղաքում վնասվեց  265, Բարեկամավանում՝ 101, Դովեղում՝ 9 առանձնատուն, Նոյեմբերյան քաղաքի բազմաբնակարան 20 շենքերից  8-ի տանիքի ծածկի մի մասը վնասվեց։ Փոթորկից վնասվեցին   Նոյեմբերյանի գեղարվեստի դպրոցի, Բարեկամավանի դպրոցի եւ բուժկետի տանիքները, Դովեղի դպրոցի տանիքը, հեղեղաջրերը լցվեցին Նոյեմբերյանի մարզամշակութային կենտրոնի եւ գեղարվեստի դպրոցի շենքեր՝  վնասներ պատճառելով։  Նոյեմբերյանի այգիների եւ ցանքերի կրած  վնասներն ուսումնասիրող հանձնաժողովը ճշտեց  գյուղատնտեսությանը պատճառված  վնասների չափերը։ Նոյեմբերյան համայնքի ղեկավար Կարեն Աբազյանը հայտնեց, որ պետական բյուջեից Տավուշի մարզպետարանի միջոցով դրամական աջակցություն է ցուցաբերվել  համայնքի այն բնակիչներին, որոնց տների թիթեղյա կամ ազբոշիֆերի ծածկը վնասվել էր ուժգին քամուց, տարերքից տուժածներին պետական այլ աջակցություն չի ցուցաբերվել։

ՈՍԿԱՆ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Տավուշ

 

 

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ԿԴԱՐՁՆԵՆ

Արդարադատության նախարար Ռուստամ Բադասյանը Հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայությունում մասնակցել է աշխատակիցների պարգեւատրման եւ առաջին անգամ հարկադիր կատարողի պաշտոնում նշանակված անձանց երդման ու ծառայողական վկայականների հանձնման հանդիսավոր արարողությանը։ «Մենք հաճախ քաղաքացիներին չենք ընկալում որպես գործընկեր, անձ, որին հաշվետու ենք, հաշվետու մեր հասարակությանը, մեր քաղաքացիներին։ Քաղաքացու հետ կոպիտ խոսակցությունը, նրա դարդուցավի նկատմամբ անտարբերությունը մեզ համար, բնականաբար, ընդունելի չեն։ Դրա համար խնդրում եմ այստեղ գտնվող  ղեկավար անձնակազմին հատուկ ուշադրություն դարձնել անհիմն դրվող արգելանքներին»,- ընդգծել է արդարադատության նախարարը:

Միջոցառման ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության անկախության հռչակման 29-ամյակի կապակցությամբ, գլխավոր հարկադիր կատարողի հրամաններով, ծառայողական պարտականությունները եւ առաջադրանքները պատշաճ կատարելու համար ծառայության մի շարք աշխատակիցներ արժանացել են խրախուսանքների եւ պարգեւների։

 

 

ԽՈՐՀՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ՝ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ՄՈՏ

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորությամբ՝ կառավարությունում տեղի է ունեցել խորհրդակցություն՝ 2021թ. պետական բյուջեի նախագծի վերաբերյալ: Ֆինանսների նախարար Ատոմ Ջանջուղազյանն անդրադարձել է 2021թ. բյուջետային գործընթացին, ներկայացրել մակրոտնտեսական եւ հարկաբյուջետային շրջանակը: Նա նշել է, որ բյուջեի նախագծի մշակման աշխատանքներն իրականացվում են՝ հաշվի առնելով Հայաստանի եւ աշխարհի տնտեսական զարգացումներն ու կանխատեսումները: Քննարկումը ծավալվել է կանխատեսվող մակրոտնտեսական ցուցանիշների, հարկաբյուջետային քաղաքականության ուղղությունների, կապիտալ ծախսային ծրագրերի, կառավարության առաջնահերթությունների, նպատակադրումների եւ հակաճգնաժամային միջոցառումների շուրջ: Ներկայացվել են մի շարք առաջարկներ:

Վարչապետը կարեւորել է ծրագրային բյուջետավորման տրամաբանությամբ ոլորտային ուղենիշների նպատակադրումը եւ այդ բաղադրիչի ակտիվ կիրառումը բյուջեի նախագծի մշակման գործընթացում:

 

 

ԹՈՒՆԱՎՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐ ՉԵՆ ԵՂԵԼ

ՀՀ շուկայի վերահսկողության տեսչական մարմինը ստուգումներ է իրականացրել ալկոգելի շուկայում, որի արդյունքներով փորձաքննության ենթարկված ալկոգելերում թունավոր նյութեր չեն հայտնաբերվել: Տեսչական մարմինը ստուգումները իրականացրել է՝ հաշվի առնելով հանրապետության որոշ շրջաններում գրանցված սպիրտային թունավորման դեպքերի եւ դրա արդյունքում առաջացած այն մտահոգությունը, որ հնարավոր է՝ թունավորման պատճառ դարձած մեթիլ սպիրտը օգտագործված լինի նաեւ ալկոգելերում: «Օրեր առաջ հանրապետության որոշ շրջաններում գրանցված սպիրտային թունավորման դեպքերի եւ դրա արդյունքում առաջացած այն մտահոգության հետեւանքով, որ հնարավոր է՝ թունավորման պատճառ դարձած մեթիլ սպիրտը օգտագործված լինի նաեւ ալկոգելերում, ՀՀ շուկայի վերահսկողության տեսչական մարմինը, ՀՀ քննչական կոմիտեից ստացված տվյալների հիման վրա, ստուգումներ սկսեց ալկոգելի շուկայում: Մասնավորապես, Տեսչական մարմնի ջանքերով նախապես վաճառքից հանվեցին մեթիլ սպիրտի վաճառք իրականացրած իրավաբանական անձի կողմից արտադրված ալկոգելերի տարբեր խմբաքանակներ, ապա լաբորատոր փորձաքննության ենթարկվեցին այդ խմբաքանակներից վերցված փորձանմուշները: Փորձաքննության արդյուքները ցույց տվեցին, որ վերոնշյալ ձեռնարկատիրոջ կողմից արտադրված եւ փորձաքննության ենթարկված ալկոգելերը չեն պարունակում մեթիլ սպիրտ կամ մարդու կյանքի ու առողջության համար վտանգ ներկայացնող այլ թունավոր նյութեր»,- ասված է Շուկայի վերահսոկողության մարմնի  հաղորդագրության մեջ:

 




Լրահոս