ԱՐԳԵԼԱՆՔ՝ ՎԵՐԵՎՆԵՐԻՑ

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Արցախում խաղարար առաքելություն իրականացնող ռուսական խաղաղապահ զորախմբի զինծառայողների կողմից պաշտոնապես խոչընդոտվել է Հայաստանի առաջին արտգործնախարար եւ «Ժառանգություն» կուսակցության հիմնադիր Րաֆֆի Հովհաննիսյանի մուտքն Արցախի Հանրապետության տարածք: Հովհաննիսյանի փոխանցմամբ՝ նա Արցախ էր մեկնում՝ մասնակցելու թոռնիկի մկրտության արարողությանը:

 

«Ցույց տալով նրան իրենց հրամանատարի հրամանը ուղեկցող լուսանկարի հետ միասին՝ անցակետում գտնվող զինվորները մերժման որեւէ հոդաբաշխ պատճառ կամ հիմնավորում չբերեցին, բայց հաստատեցին, որ արգելանքը կարող է լինել պաշտոնական Երեւանի «ամենավերեւից»»,- իր տարածած հաղորդագրության մեջ ասել է Հովհաննիսյանը:

«Հարցը ռուսական զորքերի տիրույթում է, նրանցից ճշտե՛ք»,- լրատվամիջոցների հարցումներին ի պատասխան՝ ասել են Հայաստանի ազգային անվտանգության ծառայությունից:

«Ժառանգություն» կուսակցության նախագահի պաշտոնակատար Անդրանիկ Գրիգորյանի համոզմամբ՝ Հովհաննսիյանի մուտքն Արցախ անձամբ Նիկոլ Փաշինյանի հրամանով է արգելվել:

-Ի՞նչ է հայտնի Ձեզ այս մասին:

-Տեղեկատվական առումով ինձ այդքան էլ շատ բան հայտնի չէ,  բավարարվել եւ սահմանափակվել եմ Ռաֆֆի Հովհաննիսյանի տարածած հաղորդագրությամբ, իր  հետ դեռեւս չեմ խոսել եւ, կարծում եմ, դեռ ճանապարհին է: Ուղղակի տեղի ունեցածը մերօրյա իրողությունների  ողբերգական առաջնապատկերին խտացված գունապատկերն է պարունակում:

-Ի՞նչ եք ցանկանում դրանով ասել:

-Երբ որ հայը իր երկրում տեղաշարժվելու  սահմանափակում ունի, սա ողբերգական է:

-Ի՞նչ գնահատական կտաք  քաղաքական առումով, մարդկային առումով, քանի որ Ռաֆֆի Հովհաննիսյանը գնում էր թոռնիկի մկրտությանը: 

-Այո, երեխայի մկրտությունն էր տեղի ունենալու Արցախում:

-Սա ո՞ր կողմի թերացումն է:

-Ես կարծում եմ, որ Ռաֆֆին իր հաղորդագրության մեջ մի կարեւոր բառ էր չակերտավորել, որը մասնագիտական հանրույթի ուշադրությունից  կարծես թե դուրս է  մնում՝ «ամենավերեւի»: Դա, կարծում եմ, Նիկոլ փաշինյանի անձնական վրեժն է  վերջին շրջանում Ռաֆֆիի ակտիվությանը քաղաքական:

-Այսինքն՝ չի՞ հանդուրժում, որ պահանջում է հրաժարականը, փողոց է դուրս  գալիս:

-Իհարկե:  Ես կարծում եմ՝  հենց այդտեղից է ծնված բանալի բառը:

-Ցանկանում եք ասել «մեսի՞ջ» է հղում, որ եթե այդպես շարունակվի, ավելին կլինի:

-Ես չեմ կարող ասել, բայց դա հեռու չէ Նիկոլ Փաշինյանից: Վերջին 2-3 տարիներին  ինքը 0 հանդուրժողականություն է  ցույց տվել  քննադատության նկատմամբ:

-Այսօր Ռաֆֆի Հովհաննիսյաննն է, վաղը չի բացառվում,  որ մեզանից յուրաքանչյուրը կարող է  նման իրավիճակում հայտվել:

-Երեկ դեռ «Դաշնակցականի» երիտասարդներն էին, այսինքն՝ մարդիկ, որոնք ողնաշար ունեն, մտածում են,  անհանգստանում են,  այլընտրանքի փնտրտուքների  մեջ են, անցանկալի են  Հայաստանի Հանրապետությունում:

-Ու՞ր կարող է տանել այս ամենը:

-Ընդամենը մտորումներ են առաջ բերում: Մենք մոտենում ենք պետականության  անկմանը:

-Այդքա՞ն պեսիմիստական:

-Հավատացե՛ք, որ  հիմք կա դրա համար, որովհետեւ վերջին տարիներին՝ 2020թ-ից հետո, Հայաստանում  դրական արձանագրում անելու որեւէ հիմքեր չկան:

-Ինչու՞ եք մտածում, որ կորցնում ենք պետականությունը:

-Պետականությունը կորցնում ենք, որովհետեւ իշխանության  վերին հատվածում անկարողունակների թիմ է հայտնվել,  որոնք օրվա կուրսով փորձում են օր առաջ երկարաձգել իրենց  իշխանությունը, այսինքն՝  իրենք դիմագրավում են օրվա մարտահրավերներին՝ առանցքային նպատակ ունենալով սեփական իշխանության երկարաձգումը: Մնացածը դիպվածներ են՝ գուցե ոչ կաչեւոր: Այսօր Ռաֆֆին է, երեկ  այլ մարդիկ էին,   վաղը կարող է լինել յուրաքանչյուրս: Չկան, ինստիտուտները չեն գործում,  փոխլրացնող, փոխզսպող, հակակշռող ինստիտուտներ չկան Հայաստանում:

Զրուցեց ՍԵՎԱԿ ՎԱՐԴՈՒՄՅԱՆԸ

 

 

 

ԿՀԱՄԱՐՎԵՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԳԱՂՏՆԻՔ

Ազգային անվտանգության ծառայությունն Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում հուլիսի 13-ին հանրային քննարկման է ներկայացրել «Պետական եւ ծառայողական գաղտնիքի մասին» օրենքի նախագծի վերամշակված տարբերակը, որով առաջարկում են արդիականացնել այն: Հանրային քննարկման ժամկետը ավարտվել է, եւ ստացվել են ընդամենը երկու կողմ եւ երկու դեմ ձայներ:

 

Հիմնավորման մեջ նշվում է, որ  «Պետական եւ ծառայողական գաղտնիքի մասին» օրենքը բովանդակային եւ օրենսդրական տեսանկյունից ամբողջական բարեփոխման եւ կատարելագործման կարիք ունի, այն ընդունվել է 1996 թվականին, եւ դրանում առկա մի շարք իրավակարգավորումներ չեն արտահայտում ներկա իրողությունները, ինչպես նաեւ արդի միջազգային փորձը:

Մասնավորապես, նախագծով առաջարկվում են պետական գաղտիքին առնչվող հասկացությունների հետեւյալ սահմանումները՝

1) պետական գաղտնիք պարունակող տեղեկություններ (գաղտնի տեղեկություններ)` ցանկացած տեղեկություն, արտադրանք կամ նյութ, որը սույն օրենքով սահմանված կարգով ստացել է համապատասխան դրոշմագիր (նշում), պաշտպանվում է պետության կողմից, եւ որի տարածումը կարող է վնաս հասցնել Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգությանը  կամ շահերին,

2) պետական գաղտնիք` Հայաստանի Հանրապետության ռազմական կամ արտաքին հարաբերությունների կամ տնտեսության, գիտության եւ տեխնիկայի կամ հետախուզական, հակահետախուզական, օպերատիվ-հետախուզական գործունեության բնագավառների այն տեղեկությունները, արտադրանքը կամ նյութերն են, որոնք սույն օրենքի համաձայն պահպանվում եւ պաշտպանվում են պետության կողմից, եւ որոնց տարածումը կարող է վնաս հասցնել Հայաստանի Հանրապետության ազգային  անվտանգությանը կամ շահերին:

Առաջարկվող փոփոխությունների համաձայն` գաղտնիության աստիճաններին համապատասխան` պետական գաղտնիքի տեղեկակիրներին տրվում են «Հատուկ կարեւորության», «Հույժ գաղտնի» եւ «Գաղտնի» դրոշմագրեր: Առաջարկվող նոր կարգավորումների համաձայն` Հանրապետության նախագահի, Ազգային ժողովի նախագահի եւ վարչապետի՝ պետական գաղտնիքին առչնվելու թույլտվությունը երաշխավորվում է համապատասխան պաշտոնում նրանց ընտրվելուց կամ նշանակվելուց անմիջապես հետո:

Ն.Հ.

 

 

ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՄԱՆ Է ՆԵՐԿԱՅԱՑՐԵԼ

Ազգային անվտանգության ծառայությունն Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում հուլիսի 13-ին հանրային քննարկման է ներկայացրել «Պետական եւ ծառայողական գաղտնիքի մասին» օրենքի նախագծի վերամշակված տարբերակը, որով առաջարկում են արդիականացնել այն: Հանրային քննարկման ժամկետը ավարտվել է, եւ ստացվել են ընդամենը երկու կողմ եւ երկու դեմ ձայներ:

 

Հիմնավորման մեջ նշվում է, որ  «Պետական եւ ծառայողական գաղտնիքի մասին» օրենքը բովանդակային եւ օրենսդրական տեսանկյունից ամբողջական բարեփոխման եւ կատարելագործման կարիք ունի, այն ընդունվել է 1996 թվականին, եւ դրանում առկա մի շարք իրավակարգավորումներ չեն արտահայտում ներկա իրողությունները, ինչպես նաեւ արդի միջազգային փորձը:

Մասնավորապես, նախագծով առաջարկվում են պետական գաղտիքին առնչվող հասկացությունների հետեւյալ սահմանումները՝

1) պետական գաղտնիք պարունակող տեղեկություններ (գաղտնի տեղեկություններ)` ցանկացած տեղեկություն, արտադրանք կամ նյութ, որը սույն օրենքով սահմանված կարգով ստացել է համապատասխան դրոշմագիր (նշում), պաշտպանվում է պետության կողմից, եւ որի տարածումը կարող է վնաս հասցնել Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգությանը  կամ շահերին,

2) պետական գաղտնիք` Հայաստանի Հանրապետության ռազմական կամ արտաքին հարաբերությունների կամ տնտեսության, գիտության եւ տեխնիկայի կամ հետախուզական, հակահետախուզական, օպերատիվ-հետախուզական գործունեության բնագավառների այն տեղեկությունները, արտադրանքը կամ նյութերն են, որոնք սույն օրենքի համաձայն պահպանվում եւ պաշտպանվում են պետության կողմից, եւ որոնց տարածումը կարող է վնաս հասցնել Հայաստանի Հանրապետության ազգային  անվտանգությանը կամ շահերին:

Առաջարկվող փոփոխությունների համաձայն` գաղտնիության աստիճաններին համապատասխան` պետական գաղտնիքի տեղեկակիրներին տրվում են «Հատուկ կարեւորության», «Հույժ գաղտնի» եւ «Գաղտնի» դրոշմագրեր: Առաջարկվող նոր կարգավորումների համաձայն` Հանրապետության նախագահի, Ազգային ժողովի նախագահի եւ վարչապետի՝ պետական գաղտնիքին առչնվելու թույլտվությունը երաշխավորվում է համապատասխան պաշտոնում նրանց ընտրվելուց կամ նշանակվելուց անմիջապես հետո:

Ն.Հ.

 

 




Լրահոս