Երեք տխուր պատմություն զեղծարարների մասին

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

👹 Համբերությունը հատեց

«Երկու շաբաթ առաջ մի երիտասարդ կին էր զանգահարել։ Դասական սցենար էր․ ներկայացավ որպես բանկի աշխատակից, անհանգստացած ձայնով ասաց, որ իմ քարտից ինչ-որ մեկը փորձում է գումար հափշտակել։ Ասաց՝ շտապ պետք է ամբողջ գումարը փոխանցեմ իր նշած հաշվեհամարին, որպեսզի այն ապահով մնա, մինչև Բանկը կարգելափակի իմ քարտը։ Հարցրի՝ ո՞ր քարտիցս են փորձում գումար հափշտակել, ասաց՝ IDBank-ի։ Հարցրի՝ IDBank-ի ո՞ր քարտի, որովհետև մի քանիսն ունեմ։ Լռեց։ Հարցս կրկնեցի, կոպտեց՝ ասելով, թե ինքը փորձում է ինձ օգնել, իսկ ես ավելորդ հարցեր եմ տալիս։ Ամեն դեպքում ասացի, որ բոլոր քարտերս ինձ մոտ են, և երբեք առանց հսկողության չեմ թողել դրանք։ Կրկին կոպտեց, որ ուզում է ինձ փրկել զեղծարարությունից։ Կրկնեցի՝ իմ քարտերն ինձ մոտ են, և ինձ որևէ հաղորդագրություն չի եկել գումարի գանձման փորձի մասին։ Համբերությունը հատեց և անջատեց զանգը։

Իզուր, դեռ երկար ու ջերմ կզրուցեինք․․․»

🐱👤 «Իդրամ-Բանկի» աշխատակիցը

«Ընկերուհուս հետ էի, երբ նրան Messenger-ով նամակ եկավ։ Ներկայացան՝ Իդրամի աշխատակից են, բայց անձնական օգտահաշվից էին գրում։ Արդեն իսկ տարօրինակ էր։ Սկսեցին հարցեր տալ դրամապանակից վերջին փոխանցումների մասին, իբրև թե ճշտելու համար, թե արդյո՞ք իր կատարած գործարքներն են, թե՞, գուցե, զեղծարարություն է տեղի ունեցել։ Ինչ-որ պահից ընկերուհուս հեռախոսը վերցրի և սկսեցի իր փոխարեն պատասխանել նամակներին։ Ավելի կոնկրետ՝ սկսեցի ինքս հարցեր տալ, որովհետև ֆինանսական կառույցում եմ աշխատում, և դեպքը շատ նման էր զեղծարարության։ Մի քանի հարցից հետո «Իդրամի աշխատակիցը» շփոթվեց, ու գրեց՝ «Սա մեր բանկի կողմից Ձեր հաշիվների անվտանգությունն ապահովելու միջոցառումներ են»։ Ի պատասխան՝ գրեցի, որ Իդրամը Բանկ չէ, ինչից հետո մեզ ուղղակի արգելափակեցին։ Ինչ խոսք, տխրեցինք․․․»

💤 Գիշերվա երազ

 «Կեսգիշերին արթնացա նրանից, որ Viber-ով անծանոթ համարից էին զանգահարում, ինչ-որ տղամարդու նկարով։ Շատ արագ ու անհանգիստ էր խոսում․ ասաց, որ ինչ-որ դժբախտ դեպք է տեղի ունեցել, ինքն էլ 42․000 դրամ պիտի փոխանցեր դեղի գնման համար, ու սխալմամբ փոխանցել է իմ Իդրամ  դրամապանակին։ Սկզբում շփոթվեցի, հետո զանգին զուգահեռ բացեցի հավելվածս, որ ստուգեմ մուտքերը, ու ոչ մի գումարի մուտք չկար։ Ասացի, որ նման փոխանցում իմ դրամապանակին չի եղել։ Անչափ հուզվեց ու պատմեց իր պատմությունը սկզբից, այս անգամ մի քանի մանրամասնություններ ավելացրեց, փորձեց ավելի համոզիչ խոսել։ Խնդրեց հնարավորության դեպքում այդ պահին իրեն փոխանցել այդ 42․000 դրամը, հետո իմ Իդրամ դրամապանակին կնստի իր փոխանցածը։ Բնականաբար մերժեցի, հետո հարցրի՝ ինչպե՞ս իմացավ իմ հեռախոսահամարը։ Ասաց՝ իբր փոխանցման կտրոնից է հանել։ Բացեցի վերջին փոխանցումներիցս մեկի կտրոնը, տեսա, որ հեռախոսահամարը կտրոնում չի նշվում, անգամ եթե հենց հեռախոսահամարով ես փոխանցումը կատարում։ Անջատեցի զանգն էլ, հեռախոսիս ինտերնետն էլ, որովհետև չէի ուզում երազումս զեղծարարների տեսնել․․․»

ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՎԵՐԱՀՍԿՎՈՒՄ ԵՆ ՀՀ ԿԲ ԿՈՂՄԻՑ

 

Three Sad Stories about Fraudsters

👹 The Patience Left the Body

“Two weeks ago, a young woman called me. It was a classic scenario: she introduced herself as a bank employee, saying in a worried voice that someone is trying to steal money from my card. She said that I urgently need to transfer all the money to the account she mentioned so that it remains safe until the Bank blocks my card. I asked which of my cards they are trying to steal money from and IDBank was the answer. I asked which IDBank card, because I have several. She was silent. I repeated my question, but she was rude, saying that she was just trying to help me, but I was asking unnecessary questions. In any case, I told her I had all my cards with me and I never left them out of my control. She was rude again repeating that she wanted to save me from fraud. I said once again that my cards are with me, and I have not received any message about the attempt to withdraw money. She got impatient and hung up.

Such a pity, we would have had a long and warm conversation together…”

🐱👤 The “Idram-Bank” Employee

“I was with my friend when she received a message via Messenger. The person introduced himself as an employee of Idram, but he was writing from a personal account. It was already weird. He started asking questions about the last transfers from my wallet, as if to verify whether the transactions were made by us or whether, perhaps, some fraud had occurred. At some point, I took my friend’s phone and started answering her messages. More specifically, I started asking questions myself, because I work in a financial institution, and the case was very similar to a fraud. After several questions, the “Idram employee” was confused and texted back: “These are measures taken by our bank to ensure the security of your accounts.” In response, I texted that Idram is not a bank, after which we were simply blocked. Of course, we were sad…”

💤 The Nightmare

“I woke up in the middle of the night because someone was calling me on Viber from an unknown number with an image of a man. He spoke very quickly and restlessly, said that some unfortunate incident happened, he was supposed to transfer 42,000 drams for the purchase of medicine, and transferred it to my Idram wallet by mistake. At first, I was confused, then I opened my app to check the receipts, and there was nothing. I said that there was no such transfer to my wallet. He became extremely anxious and told his story from the beginning, this time he added some more details, tried to speak more convincingly. He asked me to transfer those 42,000 drams to him at that moment, and then I will receive the money he transferred on my Idram wallet. Of course, I refused, then asked how he found out my phone number. He said that he allegedly took it from the transfer slip. I opened the receipt of one of my last transfers and saw that the phone number is not mentioned in the receipt, even if you make the transfer with the phone number. I hang up the call and turned my cellular data because I didn’t want to see fraudsters in my dreams…”

THE COMPANIES ARE SUPERVISED BY CBA

 

Три Грустные Истории о Мошенниках

👹 Терпение кончилось

“Две недели назад мне позвонила молодая женщина. Это был классический сценарий: она представилась сотрудницей банка, сказала встревоженным голосом, что кто-то пытается украсть деньги с моей карты. Она сказала, что мне срочно нужно перевести все деньги на указанный ею счет, чтобы они оставались в безопасности, пока банк не заблокирует мою карту. Я спросил, с какой из моих карт пытаются украсть деньги, и получила ответ – IDBank. Я спросил, с какой карты IDBank, так как у меня их несколько. Она промолчала. Я повторил свой вопрос, но она нагрубила, сказав, что просто пытается мне помочь, а я задаю лишние вопросы. В любом случае, я сказал ей, что все мои карты у меня с собой и я никогда не оставлял их без контроля. Она снова стала грубить, повторяя, что хочет уберечь меня от мошенничества. Я еще раз сказал, что все мои карты при мне и я не получал никаких сообщений о попытке снять деньги. Она не выдержала и бросила трубку.

Очень жаль, пообщались бы…”

🐱👤 Сотрудник “Idram-Банка”

“Я была с подругой, когда она получила сообщение через Messenger. Человек представился сотрудником Idram, но писал с личного аккаунта. Это уже было странно. Он начал задавать вопросы о последних переводах с кошелька моей подруги, как бы проверяя, совершалa ли онa эти операции или, возможно, произошло какое-то мошенничество. В какой-то момент я взяла телефон подруги и начала отвечать на ее сообщения. Точнее, я сама начала задавать вопросы, потому что работаю в финансовом учреждении, и случай был очень похож на мошенничество. После нескольких вопросов “сотрудница Idram” растерялась и написала в ответ: “Это меры, принятые нашим банком для обеспечения безопасности ваших счетов”. В ответ я написала, что Idram не является банком, после чего нас просто заблокировали. Конечно, мы были огорчены…”

💤 Ночной кошмар

“Я проснулся посреди ночи от того, что кто-то звонил мне на Viber с неизвестного номера с изображением мужчины. Он говорил очень быстро и беспокойно, сказал, что произошел какой-то неприятный инцидент, он должен был перевести 42.000 драмов на покупку лекарств, а перевел их на мой кошелек Idram по ошибке. Сначала я растерялся, потом открыл приложение, чтобы проверить квитанции, но поступления суммы там не оказалось. Я сказал, что такого перевода на мой кошелек не было. Он был очень взволнован и рассказал свою историю с самого начала, на этот раз он добавил еще несколько деталей, старался говорить более убедительно. Если возможно, он попросил меня перевести ему эти 42.000 драмов, а потом уже деньги, которые он перевел, поступят на мой кошелек Idram. Разумеется, я отказался, затем спросил, откуда он узнал мой номер телефона. Он сказал, что якобы взял его из квитанции о переводе. Я открыл квитанцию одного из последних переводов и увидел, что номер телефона в квитанции не указывается, даже если выполнять перевод с указанием номера телефона. Я повесил трубку и отключил интернет на своем телефоне, а то совсем не охота видеть мошенников во сне…”

КОМПАНИИ КОНТРОЛИРУЮТСЯ ЦБ РА




Լրահոս