Վերջին շրջանում ArmLur.am-ը է հաճախ տարբեր ահազանգեր է ստանում կապված Wildberries օնլայն առևտրի կետից:
Շատ քաղաքացիներ պատմում են, որ պատվեր են կատարել Wildberries-ից, պատվերի վերջին օրը, երբ գնացել են վերցնելու հենց վաղ առավոտյան, ապրանքը արդեն ետ էր գնացել, չնայած նրան, որ գանձվել էր գումարը: Մինչև օրս հաճախորդին չի վերադարձվել գումարը: Նա ստիպված է եղել նույն իրը նորից պատվիրել, որի համար կրկին վճարել է:
Մեկ այլ խնդիր է՝ Wildberries և Ozon մարկետփլեյսների աշխատանքի խափանումը, ինչի մասին բողոք կա նաև Ռուսաստաբնակ օգտատերերի կողմից:
Շատ օգտատերերին անհանգստություն է պատճառում նաև այն, որ իրենց պատվերները նշված ժամկետից ուշ է հասնում:
Քաղաքացիները ստիպված են երկար ժամանակ սպասել, որ պատվերը հասնի, այդ էլ այն դեպքում, երբ վստահ չեն պատվերը կհասնի, թե ոչ:
Մանրամասները՝ տեսանյութում։
Էմմա Մարտիրոսյան