Հայ ազգը հանրահայտ է ոչ միայն իր հնագույն պատմությամբ, համեղ խոհանոցով, պատմամշակութային արժեքներով, այլև մշակութային մի շարք գործիչներով։
Ռոբերտ Սահակյանցը այն մշակութային գործիչներից է, որը հայ փոքրիկների կյանքը առավել է գունավորել իր բարոյախրատական մուլտֆիլմերով։
Հանրահայտ «Մեր բակը 2» ֆիլմում Սահակյանցը նույնպես իր ավանդն է ունեցել։
Ռոբերտ Սահակյանցը ամուսնացած է եղել Լյուդմիլա Սահակյանցի հետ, ում հետ ունեցել են 3 երեխա՝ Դավիթը, Հայկը և Նանան։
Ռոբերտ Սահակյանցը վայելել է ժողովրդի մեծ սերն ու հարգանքը, սակայն այդ ամենը կարճ է տևել։ Սահակյանցը մահացել է Երևանում՝2009 թվականի սեպտեմբերի 24-ին, Երևանում՝ երկարատև հիվանդությունից և սրտի վրա բարդ վիրահատությունից հետո։
ArmLur.am-ը ներկայացնում է Ռոբերտ Սահակյանցի «Սա էլ այսպես» մուլտֆիլմի ստեղծման հետ կապված հետաքրքրաշարժ պատմությունը։
Պատմությունը սկսվում է այն ժամանակ, երբ Սահակյանցը որոշում է ստեղծել մուլտֆիլմ, որը պետք է արտացոլի սովետական հասարակության որոշակի յուրահատկություններ։ Մուլտֆիլմը սատիրայի միջոցով քննադատում է սոցիալական նորմերն ու բյուրոկրատիան։ Սակայն այդ տարիներին, երբ ստեղծագործական ազատությունը սահմանափակ էր, նման սուր թեմաները հաճախ բախվում էին գրաքննության։ Սահակյանցը, իմանալով այդ մասին, որոշում է օգտագործել ալեգորիա և սիմվոլիկա, որպեսզի կարողանա ներկայացնել իր գաղափարները՝ անցնելով գրաքննության մաղը։ Երբ մուլտֆիլմն արդեն պատրաստ էր, այն պետք է ներկայացվեր գրաքննիչներին, ովքեր պետք է որոշեին՝ արդյո՞ք այն կհրապարակվի։ Սահակյանցը և իր թիմը մտահոգված էին, որ մուլտֆիլմը կարող է արգելվել՝ սուր հումորի պատճառով։ Սակայն, ի զարմանս բոլորի, գրաքննիչները, կարծես չհասկանալով ծածկագիր իմաստը, միայն ծիծաղում են մուլտֆիլմի վրա և թողնում, որ այն եթեր դուրս գա։
Մուլտֆիլմը մեծ տարածում է ձեռք բերում, ինչպես նաև՝ ժողովրդի սերը, իսկ Ռոբերտ Սահակյանցը դառնում է ավելի հայտնի՝ իր յուրահատուկ ոճի, սրամիտ սատիրայի և սիմվոլիկայի օգտագործման շնորհիվ։ Իր այս աշխատանքի շնորհիվ նա ստեղծեց մի արվեստ, որն ուներ ավելի խորը իմաստներ, քան կարող էր թվալ առաջին հայացքից, և կարողացավ այդպես անցնել խիստ գրաքննության սահմանները։
Այս պատմությունը ցույց է տալիս, թե ինչպես Սահակյանցը հաջողությամբ հաղթահարեց ստեղծագործական սահմանափակումները և դարձավ խորհրդային շրջանի առաջատար մուլտիպլիկացիոն ռեժիսորներից մեկը, որի աշխատանքները մնում են արդիական մինչև այսօր։
Աննա Սրապիոնյան