Արագ զարգացող տեխնոլոգիական լանդշաֆտում արհեստական բանականությունն այլևս ֆուտուրիստական հասկացություն չէ, այլ արդյունաբերության մեջ նորարարությունների շարժիչ ուժ: Բարդ գործընթացների ավտոմատացումից մինչև հաճախորդների սպասարկում` ԱԲ-ը վերափոխում է արդյունաբերությունը, խթանում է նորարարությունը և սահմանում տեխնոլոգիայի նոր չափանիշներ: Ձեզ ենք ներկայացնում թոփ հսկաներին, որոնք փոխակերպում են բիզնեսի գործունեությունն ու մրցակցությունն արհեստական բանականության միջոցով։
Ամազոն։ Առաջին հիանալի օրինակը՝ Ամազոն ընկերությունն է, որն օգտագործում է արհեստական բանականությունը՝ նկարներն ու վիդեո հոլովակները վերլուծելու համար, բարելավելու ապրանքների ցանկն ու առաջարկությունները։ Արհեստական բանականությունը նաև օգնում է մատակարարման շղթան ավելի արդյունավետ դարձնել, ներառյալ՝ պահանջարկի կանխատեսումները, գույքագրման ծավալների օպտիմալացումն ու պատվերների երթուղիների մշակումը։ Ընկերությունն ԱԲ-ն օգտագործում է նաև Ալեքսա համակարգն ավելի զարգացնելու, ինչպես նաև ինքնուրույն ռոբոտների մշակման համար։
Ալֆաբետ-Գուգլ։ Գուգլ-ն Ալֆաբետ ընկերության դուստր կազմակերպությունն է։ Ընկերության տեխնոլոգիական բաժինը՝ Waymo-ն, սկսել է աշխատել ինքնակառավարվող տեխնոլոգիաների ստեղծման վրա ոչ միայն մարդկանց տեղափոխելու, այլ նաև ավտովթարների քանակը նվազեցնելու նպատակով։ Այս գործընթացի անբաժան մասն է արհեստական բանականությունը, որի շնորհիվ ստեղծված ինքակառավարվող տաքսիներն արդեն գործարկվել են ԱՄՆ-ի Կալիֆոռնիա նահանգում։ Գուգլ-ի մեկ այլ նորարարություն է Google Duplex նախագիծը։ Օգտագործելով լեզվի բնական մշակումը՝ արհեստական բանականության ձայնային ինտերֆեյսը կարող է կատարել հեռախոսազանգեր և նշանակել հանդիպումներ ձեր անունից։
Ֆիլիպ Մորրիս Ինթերնեյշնլ։ Արհեստական բանականությունն իր գործունեության մեջ սկսել է կիրառել նաև մեկ այլ համաշխարհային հսկա՝ Ֆիլիպ Մորրիս Ինթերնեյշնլ ընկերությունը։ Վերջերս ընկերությունն իր օգտատերերի շրջանակում անցկացրել է հարցում՝ փորձելով հասկանալ նրանց էմոցիաները իր արտադրանքն օգտագործելիս։ Այնուհետև, հիմնվելով հավաքագրված տեղեկատվության վրա, արհեստական բանականությունը պատկերել է պրոդուկտների տուփերի դիզայնը՝ տալով գույներ նշված էմոցիաներին։ Արդյունքները խոսում են իրենց փոխարեն։ Երբեմն իսկապես զարմանալի է, թե ինչպես է արհեստական բանականությունը հասկանում մարդկային զգացմունքները։
Մետա։ Արհեստական բանականության օգնությանն է դիմում նաև Մետա ընկերությունը, որին պատկանում են Facebook, Instagram և WhatsApp հավելվածները։ Ընկերությունն օգտագործում է ԱԲ-ը ալգորիթմներ առաջարկելու համար։ Երբ այցելում եք Facebook կամ Instagram, օգտահաշիվներն ու սթորի տարբերակները, որոնք հավելվածներն առաջարկում են Ձեզ դիտել, հիմնված են արհեստական բանականության վերլուծությունների վրա։ Միաժամանակ, Մետա-ն ԱԲ-ն օգտագործում է ճանաչելու այնպիսի բովանդակությունն, ինչպիսին է ատելության խոսքը: Վերջերս ընկերությունը կիրառել է արհեստական բանականության վրա հիմնված չաթ-բոտեր, վիրտուալ օգնականներ և իրական ժամանակում թարգմանություն:
Nike։ Աշխարհի 50 ամենաարժեքավոր ընկերություններից մեկը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասնում է 197,8 մլրդ դոլարի, նույնպես դժվարությունների է հանդիպում հաճախորդների սպասարկման գործընթացում։ Ահա թե որտեղ է ակնհայտ դառնում արհեստական բանականության կարևորությունը։ Ընկերությունն օգտագործում է արհեստական բանականությունը որպես հիմք իր բոլոր հավելվածների՝ Nike SNKRS, Nike Training Club և Nike App-ի համար։ Արհեստական բանականությունն այս դեպքերում օգտագործվում է՝ սպառողներին հնարավորություն տալու ստեղծել անհատական դիզայն՝ ընտրելով ցանկալի գույնը, դիզայնը, չափը և այլն։ Այս տեղեկատվությունն այնուհետև հավաքվում է՝ հիշելու հաճախորդների նախապատվությունները նոր արտադրանք ներկայացնելիս։
Արհեստական բանականության զարգացմանը զուգահեռ՝ դրա զարգացմանը խթանող առաջատար ընկերությունները սահմանում են տեխնոլոգիայի ապագայի ընթացքը: Արդյունաբերության այս առաջատարները ոչ միայն փոխակերպում են իրենց սեփական գործունեությունը, այլ նաև ճանապարհ են հարթում ոլորտներում նոր հնարավորությունների համար: Մնալով արհեստական ինտելեկտի նորարարության առաջնագծում՝ նրանք ձևավորում են ավելի խելացի, արդյունավետ և ավտոմատացված աշխարհ՝ խթանելով առաջընթացը։