Տրանսպորտից օգտնվելու համար QR գնող քաղաքացիները վերջում առանց վճարելու իջնում են տրանսպորտից օրինակ տերմինալի կամ վալիդատորի չաշխատելու պատճառով, իսկ TelCell ընկերությունը բոլոր գանձված գումարները անխտիր փոխանցում է Երևանի Քաղաքապետարանին։ Ըստ քաղաքացիների՝ համակարգից դժգոհելու պատճառները շատ են, իսկ ArmLur.am-ը փորձել է TelCell ընկերության գլխավոր տնօրենի տեղակալ Լիանա Հունանյան հետ հասկանալ՝ որոնք են խնդիրները և ստանալ դրանց լուծման եղանակները։
- Մետաղադրամը նետում է քաղաքացին, չի ստանում կտրոն։ Ի՞նչից է առաջանում խնդիրը և ո՞րն է լուծումը։
- Telcell Wallet-ը հաճախ խափանումներով է գործում, ո՞րն է դրա պատճառը և ինչպե՞ս եք խնդիրը լուծելու։
- Ինչո՞ւ կրճատվեցին տոմսերի օգտագործման ժամկետները՝ 30 օրից դառնալով 3-4 օր։
Կարծես թե տեխնիկական խնդիրներն օգտատերերի համար պարզ դարձան, անցնենք կեսաչափական տվյալներ նույնականացման հարցին։
- Ում են պատկանում Telcell Wallet-ում նույնականացման ժամանակ մուտքագրված անձնական տվյալները։
Վալիդատորի կարմիր պատուհանը մերժման ահազանգով ոչ միշտ է սարքի անսարքության պատճառ։
- Վալիդատորները չեն ընդունում բանկային քարտ կամ չեն ճանաչում QR-ը։ Ինչո՞ւ։
- Ի՞նչ գումարներ է Telcell ընկերությունն աշխատում՝ Երևանում տրանսպորտի տոմսային վճարման համակարգն ապահովվելու համար։
Հայտնի է, Երևան քաղաքում տրանսպորտից օգտվելու համար ներկայումս կարելի է վճարել 4 եղանակով՝ տրանսպորտային քարտով, QR կոդով, Telcell Wallet (Թելսել վոլետ) բջջային հավելվածի միջոցով և բանկային քարտով։
Լիանա Հունանյանի խոսքով, տրանսպորտային QR տոմսեր կարելի է ձեռք բերել նաև Telcell Wallet հավելվածով։ Բացի այդ, Telcell Wallet ունենալու դեպքում արտոնյալ խմբերի համար լրացուցիչ նույնականացման կարիք չի լինելու և այդ խմբերի շահառուները այլևս թաղապետարաններ կամ Telcell-ի գրասենյակներ չեն գնալու։
Մանրամասները՝ տեսանյութում։
Էմմա Միքայելյան, Հովսեփ Հովսեփյան