
Փետրվարի 27-ին IDBank-ը կրկին հաճախորդների համար շնորհակալության օր էր կազմակերպել․ Բանկի «Կենտրոն» մասնաճյուղում սպասարկվողներին ընդունում էին անակնկալներով ու յուրահատուկ մթնոլորտով։
Առանց առիթի շնորհակալության այս օրերն IDBank-ն արդեն գեղեցիկ ավանդույթ է դարձրել․ հաճախորդները մասնաճյուղում մասնակցում են փոքրիկ խաղարկությունների, շահում idcoin-ներ, ստանում անակնկալ նվերներ։
IDBank-ի Հաճախորդների փորձառության մենեջեր Սեդա Ավագյանի խոսքով՝ գաղտնիք չէ, որ Բանկի առաքելության առանցքային կետը հաճախորդներին լավագույն սպասարկումն ապահովելն է․ «Յուրաքանչյուր նոր գաղափար, նախաձեռնություն ու նորարարական մոտեցում իրականացվում է՝ հաշվի առնելով մեր հաճախորդների կարիքներն ու ցանկությունները։ Մենք ամեն օր ենք շնորհակալ մեր հաճախորդներին, որ ընտրում են մեզ, բայց երբեմն նաև այսպիսի փոքրիկ միջոցառումներով ցանկանում ենք ևս մեկ անգամ մեր հոգատարությունն ու շնորհակալությունը ցույց տալ նրանց», – ասաց Սեդա Ավագյանը։
«Կենտրոն» մասնաճյուղի կառավարիչ Աիդա Շահնազարյանն էլ նշեց, որ թիմն ամենօրյա աշխատանքով, հաճախորդների հետադարձ կապը լսելով է փորձում լավագույն սպասարկումն ապահովել նրանց համար ու երբեմն անգամ գերազանցել սպասելիքները․ «Մեր հավատարիմ հաճախորդները վստահում են մեզ, միշտ գտնում իրենց կարիքներին համապատասխան պրոդուկտներն ու սպասարկումը, մենք էլ մեր շնորհակալությունը հայտնում ենք ոչ միայն բարձրորակ սպասարկմամբ, այլ նաև նմանատիպ միջոցառումներով»։
Հերթական սպասարկման համար բանկ շտապող հաճախորդները անակնկալի էին գալիս՝ տեսնելով խաղարկության հաջողակ անիվը, որը պտտելով շահում էին idcoin-ներ, քաղցր անակնկալներն ու սովորականից տարբերվող միջավայրը։ Ստացված idcoin-երը հաջողակները կարող են օգտագործել ամենուր, ուր կա Իդրամով վճարում կատարելու հնարավորություն, այսինքն՝ ավելի քան 23,500 վաճառակետում։
IDBank-ից խոստանում են՝ նմանատիպ անակնկալները հաճախորդների համար շարունակական են լինելու։
ԲԱՆԿԸ ՎԵՐԱՀՍԿՎՈՒՄ Է ՀՀ ԿԲ ԿՈՂՄԻՑ
Customer Appreciation Day at IDBank
On February 27, IDBank once again held a Customer Appreciation Day, welcoming clients with surprises and a special atmosphere at its “Centre” branch.
IDBank has turned these spontaneous appreciation days into a cherished tradition, where customers take part in mini raffles, win idcoins, and receive surprise gifts.
According to Seda Avagyan, Customer Experience Manager at IDBank, the core of the Bank’s mission is to provide the best possible service to its clients. “Every new idea, initiative, and innovation we implement is based on our customers’ needs and preferences. We are grateful to them every day for choosing us, but sometimes, we want to express our appreciation in a more tangible way through events like this,” said Seda Avagyan.
Aida Shahnazaryan, Manager of the “Centre” branch, also emphasized that the team strives to provide the best service by listening to customer feedback and continuously improving their approach. “Our loyal customers trust us and always find products and services that meet their needs. We show our appreciation not only through high-quality service but also through events like this,” she said.
Customers visiting the bank for regular services were pleasantly surprised to find a lucky wheel raffle, giving them a chance to win idcoins, sweet treats, and a refreshing change from the usual banking experience. Winners can use their idcoins at any of the more than 23,500 locations that accept Idram payments.
IDBank promises that similar surprises for customers will continue.
THE BANK IS SUPERVISED BY THE CBA
День благодарности для своих клиентов. IDBank
27 февраля IDBank снова провел день благодарности для своих клиентов. В филиале банка «Центр» их ждали приятные сюрпризы и особая атмосфера.
IDBank превратил такие дни благодарности в добрую традицию: клиенты участвуют в небольших розыгрышах, выигрывают idcoins и получают неожиданные подарки.
Менеджер по работе с клиентами IDBank Седа Авагян отмечает, что основной миссией банка является предоставление лучшего сервиса клиентам. «Каждая новая идея, инициатива и инновационный подход реализуются с учетом потребностей и пожеланий наших клиентов. Мы благодарны им каждый день за доверие и выбор нашего банка, но иногда хочется выразить эту благодарность еще раз — с помощью таких небольших, но приятных мероприятий», — подчеркнула Седа Авагян.
Менеджер филиала «Центр» Аида Шахназарян подчеркнула, что команда банка ежедневно работает над улучшением сервиса, внимательно прислушиваясь к отзывам клиентов, и старается не только оправдать, но и превзойти их ожидания. «Наши постоянные клиенты доверяют нам, всегда находят продукты и услуги, которые соответствуют их потребностям. Мы выражаем свою благодарность не только высоким качеством обслуживания, но и такими приятными инициативами», — отметила Аида Шахназарян.
Клиенты, пришедшие в банк за привычным обслуживанием, были приятно удивлены, обнаружив колесо удачи. Участвуя в розыгрыше, они могли испытать удачу и выиграть idcoins, приятные сюрпризы и насладиться необычной атмосферой. Счастливчики смогут использовать выигранные idcoins в более чем 23.500 точках продаж, где принимаются платежи через Idram.
IDBank обещает и дальше радовать своих клиентов подобными приятными сюрпризами.
БАНК РЕГУЛИРУЕТСЯ ЦБ РА