ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ․ Ինչպե՞ս պաշտպանել Ձեր բանկային հաշիվներն ու էլեկտրոնային դրամապանակը

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Ձեր բանկային հաշիվներն ու էլեկտրոնային դրամապանակը պաշտպանելն ավելի հեշտ է, քան պատկերացնում եք։ Նախ՝ պետք է ունենալ պաշտպանված ու ապահով գաղտնաբառ, ինչը չի նշանակում, որ այն անպայման պետք է լինի երկար ու բավականին խառը։ Դա նույնպես ապահով տարբերակ է, բայց եթե Դուք այն կրկնում եք Ձեր մի քանի հաշիվների համար, գաղտնաբառը կորցնում է իր ապահովությունը։ Այսինքն, գաղտնաբառը յուրաքանչյուր հարթակի համար պետք է լինի միակը և չկրկնվի ոչ մի այլ տեղ․ էլեկտրոնային դրամապանակի գաղտնաբառը չպետք է կրկնվող լինի։

Սա վերաբերում է նաև այն էլեկտրոնային հասցեի գաղտնաբառին, որը կցված է Ձեր դրամապանակին։

Երկրորդ կարևոր պայմանը մեկանգամյա գաղտնաբառը (OTP – One Time Password) ոչ ոքի չտրամադրելն է։ Օրինակ՝ երբ առցանց գնումներ եք կատարում, լրացնում եք բոլոր տվյալները, այդ թվում՝ Ձեր քարտային տվյալները, Ձեր հեռախոսահամարին ուղարկվում է հենց այդ մեկանգամյա գաղտնաբառը։ Դա հենց երկրորդ փուլով Ձեր տվյալները պաշտպանելու համար է արված, որ եթե պատահաբար Ձեր հիմնական գաղտնաբառը կորցնեք կամ տրամադրեք այլ անձի, և նա փորձի մուտք գործել Ձեր հաշիվ, չկարողանա առանց այդ գաղտնաբառի։

Եվ, առհասարակ, ոչ մի գաղտնաբառ ոչ ոքի երբեք չի կարելի տրամադրել, անգամ՝ Ձեր ամենամտերիմ մարդկանց, առավել ևս՝ համացանցում ինչ-որ անհայտ հղումներով մուտք գործելիս։ Եթե անգամ Ձեզ զանգահարել են և ներկայացել Բանկից ու խնդրում են տրամադրել որևէ գաղտնաբառ, Դուք միանգամից պետք է հրաժարվեք և անջատեք զանգը․ Բանկի ոչ մի աշխատակից երբեք նման տվյալ չի հարցնի Ձեզնից։

IDBANK-Ը ԵՎ ԻԴՐԱՄԸ ՎԵՐԱՀՍԿՎՈՒՄ ԵՆ ՀՀ ԿԲ ԿՈՂՄԻՑ

How to protect your bank accounts and E-Wallet

Protecting your bank accounts and e-wallet is easier than it may seem. One of the first and most important steps is to use a strong and secure password. This doesn’t necessarily mean it has to be long or overly complex, but it must be unique. Repeating the same password across multiple platforms significantly reduces its effectiveness. Your e-wallet password, in particular, should never be reused for any other account.

The same rule applies to the email address linked to your e-wallet.

The second crucial rule is to never share your one-time password (OTP) with anyone. This password is usually sent to your phone during actions like online purchases or when logging into your account. After entering your card details, the OTP acts as a second layer of protection. Its purpose is to ensure that even if someone gains access to your main password, they still won’t be able to proceed without this temporary code.

In fact, no password should ever be shared, not even with close friends or family. This is especially important when you’re logging in through unfamiliar websites or links. If someone contacts you, claims to be from the bank, and asks for any kind of password—whether it’s an OTP, your main account password, or any other sensitive information—you should immediately refuse and end the call.

No legitimate bank employee will ever ask for your passwords.

IDBANK AND IDRAM ARE SUPERVISED BY THE CBA

Как защитить свои банковские счета и электронные кошельки

Защитить свои банковские счета и электронные кошельки проще, чем кажется — достаточно соблюдать несколько простых, но важных правил. Во-первых, пароль. Он не обязательно должен быть очень длинным и сложным, но при этом он обязательно должен быть уникальным. Использование одного и того же пароля на разных платформах снижает уровень защиты всех ваших учетных записей. Пароль от электронного кошелька не должен совпадать с паролем от банковского аккаунта или других сервисов.

То же самое касается и электронной почты, к которой привязан ваш кошелек — ее пароль тоже должен быть отдельным и надежным.

Второе важное условие — никогда и никому не сообщать одноразовый пароль (OTP). Например, при онлайн-покупках вы вводите все необходимые данные, включая данные карты, после чего на ваш номер телефона приходит одноразовый пароль. Это дополнительный уровень защиты: даже если кто-то узнает ваш основной пароль, без OTP он не сможет войти в ваш аккаунт или провести операцию.

Особенно важно помнить: ни в коем случае не сообщайте OTP другим людям — даже близким друзьям. Будьте особенно осторожны при переходе по неизвестным ссылкам или при входе в систему с чужих устройств. Если вам звонят и представляются сотрудником банка, просят назвать код или пароль — немедленно откажитесь и завершите разговор. Ни один сотрудник банка никогда не попросит у вас подобную информацию. Это первый признак мошенничества.

IDBANK И IDRAM РЕГУЛИРУЮТСЯ ЦБ РА




Լրահոս