IDBank-ը Cashless Forum Uzbekistan 2025-ում․ տեխնոլոգիաներ, որ փոխում են բանկային փորձառությունը

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Ուզբեկստանի մայրաքաղաքում տեղի ունեցավ «Cashless Forum Uzbekistan 2025»-ը, որը կազմակերպել էր թվային վճարումների ոլորտի համաշխարհային առաջատար Visa ընկերությունը։ Միջոցառումը համախմբել էր պետական կառույցների և մասնավոր բիզնեսի բարձրաստիճան պաշտոնյաների ԱՊՀ երկրներից, Ուկրաինայից, Վրաստանից և Հարավարևելյան Եվրոպայից։ Մասնակիցները քննարկեցին անկանխիկ տնտեսության զարգացման հեռանկարները, բանկային ոլորտի վերափոխումները և նորարարությունների դերը ֆինանսական ծառայությունների մատուցումն ավելի մատչելի դարձնելու ճանապարհին։

IDBank-ը ևս մասնակցում էր այս ֆորումին՝ կիսվելով իր փորձով։ «Թվային բանկինգ․ էկոհամակարգեր և հաճախորդների փորձառության ապագան» թեմայով պանելային քննարկման հիմնական խոսնակը IDBank-ի թվային բանկինգի տնօրեն Սերգեյ Առաքելյանն էր։ Քննակման առանցքային կետերն էին թվային էկոհամակարգերի ստեղծումն ու բանկ-հաճախորդ փոխհարաբերությունների զարգացումը։

«Թվայնացումն ամբողջովին փոխել է մեր հաճախորդների հետ աշխատելաոճը`տալով հնարավորություն հաճախորդներին էլ ավելի շատ ֆինանսական գործիքներ տրամադրելով։ Այսօր գործարքների ընդամենը 1%-ն է իրականացվում մասնաճյուղերում, իսկ մնացածը՝ Idram&IDBank հավելվածով, բանկոմատներով և թվային հարթակներով։ Մասնավորապես, BNPL ձևաչափի գործարկումն այսօր թույլ է տալիս օրական մոտ տասնյակ հազար վարկ տրամադրել: Ի սկզբանե մեր ընտրած ուղին` ինտերգրել բանկային ծառայությունները Իդրամ հավելվածում, համագործակցությունից ի վեր գրեթե քսանապատկել է մեր հաճախորդային բազան, իսկ հաճախորդներին հնարավորություն է տվել օգտվել ավելի լայն սպեկտրի ծառայություններից։ Իհարկե, պետք է հաշվի առնել, որ թվային փոփոխությունների հետ մեկտեղ անհրաժեշտություն է առաջանում կրթել հասարակությանը, հաղթահարել ՏՏ անվտանգության մարտահրավերներն ու սոցիալական ինժեներիայի ռիսկերը։ Այդ նպատակով էլ մենք ստեղծել ենք Հայաստանում առաջին ֆինանսական հավելվածը երեխաների համար` Idram Junior-ը», – նշեց Սերգեյ Առաքելյանը։

Ֆորումը նաև դարձավ հարթակ՝ ներկայացնելու վճարումների, նույնականացման, թվային անվտանգության և հաճախորդների փորձառության ուսումնասիրության ուղղությամբ տեխնիկական նորարար լուծումները։ Մասնակիցները փորձի փոխանակման յուրահատուկ հնարավորություն ունեցան, ծանոթացան թվային վերափոխումների լավագույն փորձին տարբեր երկրներից և քննարկեցին տարածաշրջանում անկանխիկ տնտեսության ապագան։

IDBank-ը շարունակելու է ակտիվորեն զարգացնել թվային նախաձեռնությունները՝ ամրապնդելով իր դերը որպես բանկային նորարարությունների առաջատարներից մեկը Հայաստանում և միջազգային շուկայում։

IDBANK-Ը ՎԵՐԱՀՍԿՎՈՒՄ Է ՀՀ ԿԲ ԿՈՂՄԻՑ

IDBank на Cashless Forum Uzbekistan 2025: технологии, которые меняют банковский опыт

В столице Узбекистана прошел Cashless Forum Uzbekistan 2025, организованный Visa, мировым лидером в сфере цифровых платежей. Это масштабное мероприятие стало ключевой платформой для диалога между государственными структурами, финансовыми институтами и представителями бизнеса из стран СНГ, Украины, Грузии и Юго-Восточной Европы. Участники обсудили перспективы развития безналичной экономики, трансформации в банковской сфере и роль инноваций в повышении доступности финансовых услуг.

IDBank также принимал участие в форуме, делясь своим опытом. В рамках панельной дискуссии «Цифровой банкинг: экосистемы и будущее клиентского опыта», ключевым спикером выступил Сергей Аракелян, директор по цифровому банкингу IDBank. Сессия была посвящена важности построения цифровых экосистем и трансформации взаимодействия банка с клиентом.

«Цифровизация полностью изменила наш стиль работы с клиентами, позволив предоставить им ещё больше финансовых инструментов. Сегодня всего 1% операций осуществляется в отделениях, а остальные — через приложение Idram&IDBank, банкоматы и цифровые платформы. В частности, запуск формата BNPL позволяет сейчас ежедневно выдавать десятки тысяч кредитов. С самого начала выбранный нами путь — интеграция банковских услуг в приложение Idram — практически в двадцать раз увеличил нашу клиентскую базу с момента начала сотрудничества и дал возможность клиентам пользоваться более широким спектром услуг. Конечно, следует учитывать, что наряду с цифровыми изменениями возникает необходимость в просвещении населения, преодолении ИТ-угроз и рисков социальной инженерии. Именно с этой целью мы создали первое в Армении финансовое приложение для детей — Idram Junior», — отметил Сергей Аракелян.

Форум также стал площадкой для демонстрации новейших технологических решений в области платежей, идентификации, безопасности и клиентской аналитики. Участники получили уникальную возможность обменяться опытом, узнать о лучших практиках цифровой трансформации и обсудить будущее безналичной экономики региона.

IDBank продолжит активно развивать цифровые инициативы, укрепляя свою позицию одного из лидеров банковских инноваций в Армении и на международной арене.

IDBANK РЕГУЛИРУЕТСЯ ЦБ РА

IDBank at Cashless Forum Uzbekistan 2025: Building the Future of Customer-Centric Banking

The capital of Uzbekistan hosted the Cashless Forum Uzbekistan 2025, organized by Visa, a global leader in digital payments. The event gathered senior representatives from government institutions, financial organizations, and private businesses from the CIS, Ukraine, Georgia, and Southeast Europe to exchange ideas and strategies around the cashless economy, banking innovation, and financial inclusion.

IDBank also participated in the forum, sharing its experience. During the panel session titled “Digital Banking: Ecosystems and the Future of Customer Experience,” one of the featured speakers was Sergey Arakelyan, IDBank’s Director of Digital Banking. The discussion focused on how banks can build integrated ecosystems and create value for customers through technology and data.

“Digitalization has completely transformed the way we interact with our clients by enabling us to provide them with even more financial tools. Today, only 1% of transactions are carried out in branches, with the rest processed through the Idram&IDBank app, ATMs, and digital platforms. Specifically, the launch of the BNPL format now allows us to issue tens of thousands of loans per day. From the very beginning, our chosen path—to integrate banking services into the Idram app—has nearly increased our customer base twentyfold since the start of the collaboration, while giving customers access to a broader range of services. Of course, it should be noted that alongside digital changes, there is a growing need to educate the public, overcome IT security challenges, and manage social engineering risks. For this purpose, we have created Armenia’s first financial application for children—Idram Junior,” said Sergey Arakelyan.

The forum also featured showcases of innovative financial technologies — from payment and security solutions to data-driven customer experience tools. Attendees engaged in high-level discussions and shared best practices on shaping the future of a cashless regional economy.

IDBank remains committed to advancing digital banking and strengthening its role as a forward-thinking financial innovator in Armenia and beyond.

IDBANK IS SUPERVISED BY CBA




Լրահոս