Armenian text to speach

ՔԱՆԴՎԱԾ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐ

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ
Armenian text to speach

Անցած տարվա դեկտեմբերին, երբ Տավուշի մարզում ձմեռային  ցուրտ  եղանակ էր, պետական բյուջեից ֆինանսավորվող համայնքային հրատապ ծրագրերի շրջանակներում Իջեւան քաղաքի Ասլանյան փողոցում, Նոյեմբերյանում, Կողբում ասֆալտապատման աշխատանքներ էին կատարվում: Հայտնի է, որ ասֆալտապատման համար առնվազն 10-15 աստիճան տաքություն է պետք, որն այդ ժամանակ չկար: Այս տարի կերեւա, թե «նորակառույց» ասֆալտն ինչպես է դիմանալու ամառվա շոգին: Մինչ կառավարությունը 4 տարին մեկ` համապետական ընտրությունների շեմին, տարեվերջին պետբյուջեից միջոցներ է ուղղում համայնքների խնդիրների լուծմանը, համապետական նշանակության խնդիրները մնում են  չլուծված: 2011թ. հոկտեմբերի 2-ին Այրում քաղաքի մոտ սողանքից փլվեց Հայաստան-Վրաստան միջպետական ճանապարհի մոտ 500 մետրանոց հատված: Երեքուկես ամիս է անցել, սակայն սողանքի գոտում ճանապարհի վերականգնման աշխատանքներ չեն արվել: Ինչո՞ւ: Եթե ձմեռը հարմար չէ ճանապարհաշինական աշխատանքներ կատարելու համար, ապա ինչպե՞ս է տարվա այդ եղանակին պետբյուջեի գումարներով Տավուշի մարզի համայնքներում ասֆալտապատում  կատարվել:
Մինչ Այրումի մոտ միջպետական ճանապարհը քանդված է մնում, Հայաստան բեռներ ներկրող խոշոր բեռնատարները քանդել ու շարունակում են քանդել 10 տարի առաջ «Լինսի» հիմնադրամի միջոցներով, «Դորոժնիկ» ՍՊԸ-ի կողմից  կառուցված Ոսկեպար-Կիրանց շրջանցիկ, 11 կմ երկարությամբ ճանապարհահատվածը, որի  ոչ որակյալ ասֆալտի շերտը մոտ 20 տեղ «ֆուռերի» բեռի ճնշումից ձեւախախտվել, ներս է ընկել: Մեր տեղեկություններով` Կիրանց-Ոսկեպար ճանապարհի շահագործումն ու պահպանումն իրականացնող Նոյեմբերյանի «Լեւոն Երկրորդ»  ճանապարհաշինական ընկերությունը նամակ է ուղարկել կապի եւ տրանսպորտի նախարար Մանուկ Վարդանյանին եւ տեղեկացրել միջպետական ճանապարհի այդ հատվածում ստեղծված մտահոգիչ իրավիճակի մասին:
Նշենք նաեւ, որ Այրումի սողանքի գոտով էր ձգվում  Նոյեմբերյանի տարածաշրջանի 6 համայնքների 1080 հա հողատարածքները ոռոգող ինքնահոս ջրագծի խողովակը: Սողանքի հետեւանքով այդ ջրագիծը եւս շարքից դուրս է եկել: Պարզ է, որ ջրագծի վնասված հատվածի վերականգնումը պետք է կատարվի ճանապարհի վերականգնման հետ զուգահեռ: Սակայն հարց է` արդյո՞ք մինչեւ ապրիլի 15-ը` ոռոգման սեզոնի սկիզբը, վերականգնված կլինի միջպետական ճանապարհը: Մեր տեղեկություններով` արդեն հայտարարություն է տրվել Այրումի սողանքի գոտում ճանապարհի վերականգնման համար շինարարական կազմակերպության մրցույթի մասին, շինարարական աշխատանքները պետք է մեկնարկեն փետրվարին:  Սակայն գարնանը, երբ սկսվեն անձրեւները, խիստ դժվար կլինի սողանքի գոտուց հարյուր հազարավոր խորանարդ մետր կավի հեռացումը: Ուստի հարկ էր ձմռան ամիսներին գոնե մաքրել փլուզված ճանապարհի տարածքը, որ գարնան սակավաթիվ «չոր» օրերին  կատարվի  Հայաստան երկրի համար հիրավի կենսական նշանակություն ունեցող ճանապարհահատվածի կառուցապատումը:

ՈՍԿԱՆ ՍԱՐԳՍՅԱՆ
Տավուշ



Լրահոս