Նրանք, ովքեր իրենց քաջ ու անպարտելի են կարծում եւ սկսում անտեղի ուրիշի կյանքի, արժանապատվության հետ խաղալ, մի օր համոզվում են, որ իրենց արածը բումերանգի պես հենց իրենց է վնասում եւ շատ ավելի լուրջ, քան կարող էին պատկերացնել: Անչափահաս Քաջիկ Սերոբյանը հավանաբար արդեն համոզվել է:
Ինչպե՞ս է պատահել, որ 14-ամյա Աշոտ Ռ. Պողոսյանը, որը մեծ սեր ունի նկարչության հանդեպ, արժանացել է դրվատանքի` իր դպրոցի, ուսուցչի կողմից, Արարատի մարզպետի շնորհած դիպլոմին` պատանի նկարիչների «Սարյան-130» մարզային ցուցահանդես-մրցույթին մասնակցելու համար, հետո էլ ընդունվել Արարատի տարածաշրջանային պետական քոլեջի ատամնատեխնիկական ֆակուլտետ` սովորելու, հանկարծ կյանքին վտանգ սպառնացող վնասվածք է հասցրել համակուրսեցուն: Ընդ որում, նախկինում չարատավորված Աշոտին Քաջիկն աֆեկտի` հոգեկան խիստ հուզմունքի վիճակին է հասցրել ընդամենը 7 օրում:
Եւ այսպես, ըստ քրեական գործի` ամբաստանյալ Աշոտը 2011թ. ընդունվել է Արարատի տարածաշրջանային քոլեջի ատամնատեխնիկական ֆակուլտետ եւ սեպտեմբերի 1-ից հաճախել քոլեջ: Նշված կուրսի 32 ուսանողներից 16-ը տղաներ են, 16-ը` աղջիկներ: Սակայն այդ կուրսի ուսանող Քաջիկ Ա. Սերոբյանի կարծիքով` իրենց կուրսում 17 աղջիկ է եղել եւ 17-րդի նկատմամբ ի սկզբանե հատուկ վերաբերմունք է դրսեւորել. սեպտեմբերի 2-9-ը գրեթե ամեն օր համակուրսեցիների ներկայությամբ վիրավորել է Աշոտին, ծաղրել նրան, անվանել «քույրիկ», «ղզիկ», «ֆուռաշկա», «դեմքդ տո՛ւր, թաղում գնամ»… Իսկ Աշոտը, լինելով ինքնամփոփ, զուսպ եւ ոչ կոնֆլիկտային ու նաեւ վախենալով Քաջիկից, աշխատել է չպատասխանել նրան, խուսափել բախումից… Եղել են դեպքեր, որ Քաջիկը քաշքշել է Աշոտին, պահանջել նստած տեղից վեր կենալ, դասաժամերի ընթացքում հետեւից հարվածել է նրա գլխին: Աշոտը վիրավորվել ու կաշկանդվել է Քաջիկի վերաբերմունքից եւ միայն բավարարվել երբեմն նրան զգուշացնելով, որ իր հետ նման ձեւով չվարվի եւ նման արտահայտություններ չանի: Սակայն Քաջիկը, իրեն քաջի տեղ դրած, շարունակել է նույն ձեւով ճնշել Աշոտին:
2011թ. սեպտեմբերի 8-ին Քաջիկ Սերոբյանը քոլեջում կրկին ծաղրել է Աշոտին, ձեռքով հարվածել նրա գլխին: Աշոտը համարձակվել է պատասխանել Քաջիկին, որից հետո վերջինս պահանջել է, որպեսզի դասամիջոցին Աշոտն իջնի քոլեջի հետնամաս, որ «նրա հարցերը լուծի»: Նշված օրը` դասերից հետո` տուն գնալիս, Քաջիկը փողոցում քաշքշել է Աշոտի հագուստից եւ կռիվ հրահրել, սակայն համակուրսեցի տղաների միջամտությամբ վիճաբանությունը կանխվել է: Աշոտի պատմելով` ինքը գնացել է տուն, վերցրել դանակը եւ իջել բակում գտնվող իր աղունիկների տնակի համար փայտ սրելու: Ավարտել է, դանակը դրել գրպանը ու գնացել տուն: Հաջորդ` ճակատագրական օրը` սեպտեմբերի 9-ի առավոտյան, Աշոտը քոլեջ գնալիս նկատել է, որ դանակը մնացել է գրպանում, ու որպեսզի դասից չուշանա, այդ պահին տուն չի տարել, այլ գրպանից հանելով` դրել է պայուսակի մեջ: Այդ օրը քոլեջի տնօրինությունն ատամնատեխնիկական ֆակուլտետի 1-ին կուրսի աղջիկներին եւ տղաներին առանձնացրել է տարբեր խմբերում: Քաջիկը, ծաղրելով Աշոտին, համակուրսեցի աղջիկների ներկայությամբ բարձրաձայն ասել է, որ իրենց կուրսում մի աղջիկ է մնացել` Աշոտը: Վերջինս, ըստ ականատեսների, մի կարճ սեւեռուն հայացք է գցել Քաջիկի դեմքին ու առանց որեւէ բան ասելու հեռացել, իսկ 2-րդ դասաժամից հետո նկատել է, որ իր պայուսակը տեղում դրված չէ: Այն գտել է կողքի նստարանի տակից ու պայուսակից հանելով դանակը` կրկին դրել է տաբատի գրպանում:
Այդ ժամանակ Աշոտը, հավանաբար զգալով, որ իրավիճակը լարվում է եւ կարող է անվերահսկելի դառնալ, մոտեցել է կուրսղեկին, խնդրել է թույլատրել իրեն տուն գնալ` պատճառաբանելով, որ սրտխառնոց ունի: Վերջինս թույլ չի տվել, սակայն զգուշացրել է հաջորդ դասաժամի դասախոսին, որ եթե Աշոտի ինքնազգացողությունը շարունակի վատանալ, նրան տուն ուղարկի: 3-րդ դասաժամը սկսվելուց հետո, երբ դասախոսը գնացել է մատյանը բերելու, Քաջիկը մոտեցել է Աշոտին եւ պահանջել, որ նա վեր կենա եւ ուրիշ տեղ նստի: Սակայն վերջինս հրաժարվել է, որից հետո Քաջիկն ասել է` «դու ո՞վ ես, ա՛յ թուլա» ու բռնելով Աշոտի պարանոցից` քաշքշել է նրան ու բռունցքով հարվածել նրա կողքին: Աշոտը պատասխանել է Քաջիկին ու ձեռքով հարվածել նրա ուսին: Այդ ժամանակ Քաջիկն աթոռն է վերցել ու հարձակվել Աշոտի վրա, սակայն նրա գլխավերեւում է պահել ու ասել, որ իրեն խելոք պահի: Առանց հարվածելու աթոռը վայր է դրել ու կրկին վիրավորական արտահայտություններ արել Աշոտի հասցեին: Վերջինս էլ կտրուկ մոտեցել է Քաջիկին ու հանկարծակի առաջացած հոգեկան խիստ հուզմունքի վիճակում դանակով մեկ անգամ հարվածել Քաջիկի որովայնին, որից հետո նյարդային վիճակում գոռալով ասել. «Ներվերս կերաք, դե մեռի՛ր»: Բայց Քաջիկը, բարեբախտաբար, չի մահացել, այլ կյանքին սպառնացող ծանր վնասվածք է ստացել` փայծաղի, ստամոքսի վնասումներով, որովայնի առաջային պատի կտրած-ծակած թափանցող վերքի ձեւով:
Համակուրսեցիները Քաջիկին իջեցրել են քոլեջի բակ, որտեղից էլ ավտոմեքենայով տեղափոխել Արտաշատի բուժկենտրոն, իսկ Աշոտը, իջնելով քոլեջի բակ, դանակը նետել է ծառի տակ ու վերադառնալով լսարան` լաց եղել: Նա լսարանում հավաքված դասախոսներին ասել է, որ ինքն ուրիշ տարբերակ չի ունեցել, քանի որ Քաջիկը մի քանի օր շարունակ իրեն վիրավորել է: Հետագայում նախաքննական մարմինն Աշոտին մեղադրանք է առաջադրել հոգեկան խիստ հուզմունքի վիճակում առողջությանը ծանր վնաս պատճառելու համար (ՀՀ քր.օր-ի 114 հոդված, 2-րդ մաս), որում Ա. Պողոսյանն իրեն մեղավոր է ճանաչել: Նրան մեղավոր է ճանաչել նաեւ Արարատի եւ Վայոց ձորի ընդհանուր իրավասության դատարանը եւ հաշվի առնելով Ա. Պողոսյանի անձը բնութագրող դրական տվյալները, ամբաստանյալի` 16 տարին չլրացած լինելու հանգամանքը եւ այդ պատճառով կալանք կիրառելու անկարելիությունը (ՀՀ քր.օր-ի 57 հոդված)` որոշել է նրան դատապարտել 1 տարվա ազատազրկման` 1 տարվա պայմանական փորձաշրջանով:
Ի դեպ, դատարանում Քաջիկն ասել է, որ երբ կատակով «ֆուրաժկա…» է ասել Աշոտին, չի զգացել, որ վերջինս վիրավորվում է: Փաստորեն, նրան ապացույց էր պետք` դանակի մի հարված, որ համոզվեր դրա լրջության մեջ, եւ հասկանար, որ «ուրիշի դեմքով թաղում» չեն գնում:
ԴԵՄՔԸ «ՉԻ ՏՎԵԼ», ՈՐ ԹԱՂՈՒՄ ԳՆԱ
ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ
ԱԼԲԵՐՏ ԽՈՒՐՇՈՒԴՅԱՆ