«Ժողովուրդ» օրաթերթը գրում է. «Արդեն մի քանի օր է՝ Երեւանի երթուղային գծատերերը Երեւանի քաղաքապետարանի հետ միասին «մասսովկաներ» են կազմակերպում, թե իբր միկրոավտոբուսների վարորդները գազալցակայաններում գազի գների թանկացումների դեմ բողոքում են` պահանջելով տրանսպորտի սակագինը բարձրացնել:
Քաղաքապետարանի պաշտոնյաններն էլ իբր ժողովրդի մասին մտածելով՝ մի կերպ վարորդներին համոզում են, որ երթուղի դուրս գան: Տեղեկացնենք, որ տարբեր հաշվարկների համաձայն, Երեւանում մեկ երթուղայինը օրական նվազագույնը 10 հազար դրամ «պլան» է վճարում: Մեկ երթուղում գործում է նվազագույնը 30 երթուղային տաքսի:
Այսինքն՝ «գծատերի» օրական եկամուտը կազմում է առնվազն 300 հազար դրամ, իսկ ամսական՝ 9 միլիոն դրամ: Ինչպես հայտնի է՝ այդ «գծատերերը» օդից վերցրած անհայտ մարդիկ չեն, ոչ էլ ժամանակ առ ժամանակ ասուլիս անող եւ «տրանսպորտնիկ» ներկայացողներն են: «Գծատերերը» բոլորին հայտնի պետական բարձրաստիճան պաշտոնյաներ են` քաղաքապետ, նախարար, պատգամավոր եւ այսպես շարունակ:
Գազալցակայաններն էլ անհայտ մարդկանց չեն պատկանում, օրինակ՝ Արարատի մարզում մի քանի գազալցակայաններ պատկանում են վարչապետ Հովիկ Աբրահամյանի ընտանիքին, «Մուլտի Լիոն» գազալցակայանները՝ նրա խնամուն` ԲՀԿ առաջնորդ Գագիկ Ծառուկյանին, Էրեբունի վարչական շրջանում գործող գազալցակայանները՝ ԱԺ ՀՀԿ խմբակցության պատգամավոր Մհեր Սեդրակյանի ընտանիքին եւ այսպես շարունակ: Այսինքն՝ գծատերերը վարորդների մասնակցությամբ «մասսովկա» կազմակերպելու փոխարեն պարզապես կարող են երկուստեք պայմանավորվել եւ մի փոքր զսպել իրենց ախորժակը»:
Մանրամասները` օրաթերթի այսօրվա համարում: