Armenian text to speach

Մայրաքաղաքի ավտոբուսային պարկը վերջնականապես համալրված չէ. շահագործվում է չինական 150 ավտոբուս

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ
Armenian text to speach

Օրեր առաջ Երեւանի ավագանու «Բարեւ Երեւան» խմբակցության ղեկավար Անահիտ Բախշյանը հայտարարություն էր տարածել, որով պարզաբանում էր պահանջում  Երեւանի ավտոբուսային պարկի համալրման հետ կապված մի շարք հարցերի շուրջ: «Չինաստանից ներկրված եւ Երեւանին նվեր տված 249 ավտոբուսներից 73-ը գազիֆիկացվում են, որից հետո կգործարկվեն, իսկ ի՞նչ են լինելու Չինաստանից նվեր ստացած մնացած 166 ավտոբուսները, որոնք չեն սպասարկվում»,- հարցրել էր ավագանու անդամը:

Այս առնչությանբ Armlur.am-ը Երևանի քաղաքապետարանից խնդրել էր պարզաբանումներ: Մեր հարցմանն ի պատասխան` Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչությունից տեղեկացնում են, որ վերջին տարիներին մայրաքաղաքում զգալիորեն ավելացել է քաղաքային ավտոբուսների քանակը (2012-2014թ.թ. մայրաքաղաք է ներկրվել թվով 421 ավտոբուս), որի արդյունքում նախորդ տարիների համեմատ ավելացել է ավտոբուսներով իրականացվող ուղևորափոխադրումների ծավալը և դրանց տեսակարար կշիռը Երևանի ներքաղաքային կանոնավոր փոխադրումների ընդհանուր ծավալում.

«Yerevan.am կայքի Միկրոավտոբուսային փոխադրումներ բաժնում նշված է, որ միկրոավտոբուսների քանակի պակասեցման հետևանքով զգալիորեն նվազել է միկրոավտոբուսներով իրականացվող ուղևորափոխադրումների ծավալը և տեսակարար կշիռը ընդհանուր ծավալում։ Ընդհանուր առմամբ, վերջին տարիներին արձանագրվել է մայրաքաղաքի վերգետնյա հասարակական տրանսպորտի ուղևորահոսքի նվազում, հետևաբար այս հարցում որևէ հակասություն չկա։

Կայքում զետեղված՝ ավտոբուսային երթուղիների համալրվածության հարցի առնչությամբ հարկ է նշել, որ մայրաքաղաքի ավտոբուսային պարկը դեռևս վերջնականապես համալրված չէ. մասնավոր կազմակերպությունների կողմից սպասարկվող որոշ երթուղիներ համալրված են մասնակիորեն, բացի այդ, թվով 5 միկրոավտոբուսային երթուղիներ, որոնք նախատեսված են փոխարինել ավտոբուսայինով, դեռևս, ժամանակավորապես, սպասարկվում են միկրոավտոբուսներով»:

Ինչ վերաբերում է չինական «Հայգեր» մակնիշի ավտոբուսներին, ապա, քաղաքապետարանի տեղեկացմամբ,  ներկայումս «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից շահագործվում է մոտ 180 ավտոբուս, որից օրական երթուղիներ է դուրս բերվում միջին հաշվով 150 միավոր։ Դրանց մեծամասնությունը շահագործվում է դիզելային վառելիքով։

Առաջիկա տարիներին ևս նախատեսվում է միկրոավտոբուսների քանակի կրճատում, միկրոավտոբուսային երթուղիների փոխարինում ավտոբուսայինով, ինչը ենթադրում է երթուղային ցանցի վերանայում: Այդ գործընթացի շրջանակներում կքննարկվի նաև Աէրացիա թաղամասը սպասարկող միկրոավտոբուսային համար 65 երթուղին ավտոբուսայինով փոխարինելու հարցը։

Քրիստինա Աղալարյան




Լրահոս