Միջազգայնորեն հայտնի ընկերությունները ծախսում են միլիոնավոր դոլարներ`զարգացնելու և պահպանելու համար իրենց բրենդի պատկերը: Չէ որ մեկ պատկերն արտացոլում է տվյալ ընկերության նպատակներն ու արժեքները և սա այդքան էլ հեշտ խնդիր չէ: Ահա թե ինչու է այդքան հետաքրքիր տեսնել, թե ինչպիսի տեսք են ունեցել այժմյան ծանոթ բոլոր ապրանքանիշների լոգոները (տարբերանշաններ): Ոմանք արդեն անճանաչելիորեն փոխվել են, իսկ մյուսների` միայն գույները:
Ձեզ ենք ներկայացնում համաշխարհային բրենդների տարբերանշանների նախնական և ժամանակակից ձևերը: