Armenian text to speach

ՆՈՐ «ԿՈՒԼՏՈՒՐԱ»՝ ԲՈՂՈՔՈՂՆԵՐՆ ԸՆԴԴԵՄ ԲՈՂՈՔՈՂՆԵՐԻ

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ
Armenian text to speach

«Վարակվելով» «Ոչ 150 դրամին», «Ավելին չենք վճարելու» եւ նման այլ կարգախոսներով ակցիաների կազմակերպիչներից՝ նախօրեից բողոքի ակցիաների տեսքով պայքար են սկսել գծատերերը՝ ընդվզելով գործող սակագնի՝ 100 դրամի դեմ: Ուշագրավն այն է, որ բողոքներին ընդդեմ բողոքների այս հատկությունն ասպարեզ եկավ Փակ շուկայի հայտնի պատմությամբ, երբ ակտիվիստներ հայտնվեցին, որոնք սկսեցին բողոքել վերանորոգված Փակ շուկայից բողոքողների դեմ՝ հրապարակ հանելով անգամ ավանակների:
«Քաղաքապետարանն ասում է՝ մենք շահել ենք մրցույթը 100 դրամով, բայց մենք ի՞նչ իմանայինք, որ գազն ու պահեստամասերը կթանկանան: 100 դրամով մեքենա շահագործելն էսօր արդեն անհնար է»,-լրագրողների հետ հանդիպմանը երեկ ասաց թիվ 4 երթուղային գիծը սպասարկող «ԻՍԱՎ» ՍՊԸ-ի տնօրեն Պատվական Միհրանյանը: Իրենց հաշվարկներով Երեւանում 1 ուղեւորավարձը պետք է լինի 200 դրամ:  
Հայաստանի ուղեւորափոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանի խոսքով էլ՝ իրենք պատրաստ են աշխատել 150 դրամով, եթե մնացած 50 դրամը կառավարությունը փոխհատուցի: «Ուղեւորների 10%-ը երթեւեկում է անվճար, կառավարությունը դա էլ պետք է փոխհատուցի»,-«Ժողովուրդ»-ի հետ զրույցում ասաց նա:
Հիշեցնենք, որ տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման հարցով քաղաքապետարանում ձեւավորված հանձնաժողովը 3 ամսում ընդամենը 2 նիստ է անցկացրել, իսկ ուղեւորափոխադրող ընկերությունները պահանջում են արագացնել աշխատանքները եւ որոշում կայացնել: 2 օր առաջ ուղեւորափոխադրողների միության կողմից քաղաքապետարանին ներկայացվել է նման պահանջով բաց նամակ, որը  ուղեւորափոխադրում իրականացնող 62 կազմակերպություններից 57-ը ստորագրել են: Նամակը քաղաքապետարանին փոխանցվել էր երթի հատուկ արարողությամբ:
Այսպիսով՝ բողոքողների դեմ բողոքելու նոր «կուլտուրայի» սկիզբ դրվեց Հայաստանում, որը նշանավորվեց Փակ շուկայի պաշտպանությանն ուղղված ակցիաների նախադեպով: Կարելի է մտածել, որ սա դիվանագիտական բավականին խորամանկ քայլ է, որը համապատասխան մարմինները գործածում են ըմբոստությունները լռեցնելու նպատակով:

ՄԱՐԳԱՐԻՏԱ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ



Լրահոս