Փակե՛ք էդ չեղած թեմաները. Գագիկ Բեգլարյան (ֆոտո)

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի նախկին նախարար Գագիկ Բեգլարյանին «Ժողովուրդ»-ը հանդիպեց Թումանյան փողոցում: Ու թեեւ պահն այնքան էլ հարմար չէր հարցազրույցի համար, այնուամենայնիվ, առիթը բաց չթողեցինք նրան մի քանի հարցեր ուղղելու:

-Փաստորեն շրջում եք Երեւանի փողոցներով:

-Բայց ես ե՞րբ չեմ շրջել: Միշտ էլ քայլել եմ, Երեւանն իմ եւ Ձեր քաղաքն է: Բայց կոնկրետ հիմա գնում եմ գրասենյակ:

-Նախկինում էլ էիք հաճախ լինո՞ւմ աշխատասենյակում:

-Այսքան հաճախ չէ, բայց գալիս էի:

-Ինչո՞վ եք զբաղվում, ռեյտինգային ցուցակներով պատգամավոր դառնալու մտադրություն ունե՞ք:

-Դեռ երկար ժամանակ կա որոշման կայացման համար: Մի՛ շտապեք:

gagik-beglaryan

-Պարո՛ն Բեգլարյան, իշխանական շրջանակներից անվերջ տեղեկություններ են շրջանառվում, թե նախարարի աթոռը լքելուց հետո նեղացած եք:

-Ե՞ս, ումի՞ց:

-Չգիտեմ, իշխանությունից, ՀՀԿ նախագահից, որ Ձեզ ասաց՝ ցտեսություն:

-Ուրեմն Ձեզ ասեմ, որ նեղանալը տղամարդուն վայել բան չի: Սա մեկ: Երկրորդ՝ ումի՞ց պիտի նեղանամ. ես թիմի անդամ եմ, ընդհանուր որոշում է կայացվել, ես իմացել եմ այդ որոշման մասին։ Էս ի՞նչ խոսակցություններ են, ինչի՞ համար, ես չեմ հասկանում:

-Այսինքն՝ Դուք գիտեի՞ք, որ այլեւս չեք շարունակելու պաշտոնավարել:

-Իհարկե, իմ համար անակնկալ բան չկար։

-Այդ դեպքում ինչո՞ւ չգնացիք նոր նախարարին ՀՀ վարչապետին ներկայացնելու օրը:

gagik-beglaryan2

-Ես ո՛չ ՀՀ վարչապետի հետ խնդիր ունեմ, ո՛չ էլ նորանշանակ նախարարի: Ուղղակի ես այդ ձեւաչափը չեմ ընդունում, կարծես խորհրդային տարիներից մնացած լինի, դրա համար էլ չգնացի: Ուրիշ բաներ, ավելորդ ենթատեքստեր մի՛ փնտրեք:

-Լուրեր են շրջում, որ քաղաքական նոր պրոեկտ եք նախաձեռնել եւ մտադիր եք վերանայել Ձեր հարաբերությունները ՀՀԿ-ի հետ:

-Էլի շարունակում եք: Առաջին անգամ Ձեզնից եմ լսում։ Ես միշտ իմ թիմի հետ եմ եղել ու կմնամ: Ոչ մի նոր բան մի՛ վերագրեք ինձ:

-ՀՀԿ ԳՄ վերջին նիստերին էլ չմասնակցեցիք:

-Հայաստանում չէի, բաներ մի՛ փնտրեք, ասում եմ:

-Պարո՛ն Բեգլարյան, իսկ Ձեր թիմը Ձեզանից գո՞հ է:

-Ես վստահ կարող եմ հայտարարել, որ այն բոլոր ոլորտները, որոնք այս տարիների ընթացքում ինձ վստահվել են, ոչ մի ձախողում չի եղել: Ավելին՝ իմ աշխատանքից գոհ է եղել միշտ ե՛ւ շարքային քաղաքացին, ե՛ւ ղեկավարությունը: Սա անհերքելի իրողություն է, ու կարող եմ երկար թվարկել փաստերը: Հարմար պահ չեք ընտրել ուղղակի` նման հարցեր տալու համար։

-Լավ, գոնե վերջին հարցը. Ձեր հեռանալուց հետո խոսվում է, որ Հյուսիս-հարավ ավտոմայրուղու շինարարության ընթացքում արձանագրված խախտումներ են եղել` միլիոնների գումարներ: Նաեւ ՊԵԿ կողմից տարածված հաղորդագրությունը տարընկալում ունեցավ:

-Ուրեմն եթե կարճ ասեմ, ապա «Կորսան-Կորվիամ կոնստրուկսյոն» ընկերությունից ես մշտապես պահանջել եմ որակ: Թերացման դեպքում տուգանվել են, ետգանձում ենք կատարել: Չմտնելով թվերի մեջ՝ ասեմ, որ միջանկյալ վճարման պայմանագրով տրանշեր 1-ով եւ 2-ով միջազգային վարկային միջոցներից ընդամենը վճարվել է մոտ 100 մլն ԱՄՆ դոլար, որի մի մասն էլ ԱԱՀ-ն է: Իսկ մամուլում շրջանառվում է հարյուրավոր միլիոնների եւ միլիարդների մասին։ Թե ինչ թվեր են մոգոնում, դժվար է պատկերացնել:

-Բա միլիոնների չարաշահումնե՞րը:

-Ի՞նչ չարաշահում: Եթե ես իրենց ողջ գործունեության ընթացքում 5 միլիոն 700 հազար դոլարի հետգանձում եմ արել, այդ ընկերությունը ոնց կարող էր չարաշահեր, կամ ինչ-որ այլ հարաբերություններ լինեին: Անիմաստ խոսակցություններ են:
Հետո Բեգլարյանը ծիծաղեց եւ ավելացրեց. «Էս էլ ասեմ, որ այնտեղ կապալառու շինարարական կազմակերպություն չեմ ունեցել եւ չունեմ։ Ձեզ չի սազում, փակե՛ք էդ չեղած թեմաները»։

զրուցեց Քնար ՄԱնուկյանը




Լրահոս