Սպառած էլէներգիայի չափը անտրամաբանական է. բնակիչները դժգոհում են

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Այս տարվա հունվարի սպառած էլեկտրաէներգիայի վարձերի չափը ստանալուն պես ՀՀ քաղաքացիները տհաճ անակնկալ են ապրել: Դժգոհություններ ստացել է նաեւ «Ժողովուրդ» օրաթերթի խմբագրությունը: Մեզ զանգահարած քաղաքացիներից շատերի պնդմամբ՝ հունվարի սպառած էլեկտրաէներգիայի վարձավճարի չափը անտրամաբանական թվերի է հասնում:

Օրինակ՝ ՀՀ Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի բնակչուհին՝ Գոհար Հարությունյանը, «Ժողովուրդ»-ի հետ զրույցում վրդովված նկատեց, որ իրենք հունվարի սպառած էլէներգիայի համար պետք է վճարեն 34 հազար դրամ: Եւ սա այն դեպքում, երբ իրենք այդ բնակարանում հունվարին ապրել են ընդամենը 15 օր: Համեմատության համար նշենք, որ նույն ընտանիքը դեկտեմբեր ամսվա սպառածի համար, երբ ողջ ամսվա ընթացքում ապրել են նշված բնակարանում, վճարել է 19 հազար դրամ: Ստացվում է, որ մասիսցի ընտանիքը դեկտեմբերի 28 օրում ավելի քիչ էլէներգիա է սպառել, քան հունվարի կեսի ընթացքում:

Մեկ այլ բնակիչ՝ Երեւանից Հովսեփ Հակոբյանը դեկտեմբերին սպառել է 29 հազար 641 դրամի էլէներգիա, իսկ հունվարին՝ 39 հազար 611 դրամի: Այսինքն՝ շուրջ 10 հազար դրամի չափով ավել էլէներգիա է սպառել: Մինչդեռ ե՛ւ դեկտեմբեր, ե՛ւ հունվար ամիսներին եղանակային ցուրտ պայմանները հավասարազոր են եղել: Իսկ, ահա, Մարի Գրիգորյանը, ում տունը չի ջեռուցվում էլեկտրական սալիկով, եւ տանը միայն սառնարանն ու հեռուստացույցն են էլեկտրականությամբ աշխատում, հունվարին սպառել է 11 հազար դրամի էլէներգիա: Իսկ ահա դեկտեմբերի սպառածը կազմել է մոտ 8000 դրամ:

Քաղաքացիների կողմից բարձրաձայնած դժգոհություններին զուգահեռ հավելենք, որ էլեկտրաէներգիայի գինը այս տարվա փետրվարի 1-ից բնակչության համար նվազել է 1.22 դրամով: Այսինքն՝ բնակիչները ցերեկային ժամերին 1կվ էլեկտրաէներգիայի համար արդեն մարտ ամսին 44.98 դրամով ավել կվճարեն` փետրվարի համար: Իսկ սոցիալապես անապահով ընտանիքները՝ 40 դրամ: Նշենք, որ դժգոհող բնակիչների մոտ տեսակետ է շրջանառվում այն մասին, որ հունվարին սպառած էլէներգիայի հավելագրումներով ՀԷՑ-ը փորձում է լրացնել փետրվարին արդեն էժանացած էլէներգիայի ծախսերի կորուստները:

Հ.Գ. «Ժողովուրդ»-ը քաղաքացիների դժգոհությունները փոխանցեց ՀԷՑ-ին, սակայն ընկերության մամուլի խոսնակ Նատալիա Սարջանյանը հայտնեց, որ ընկերությունը պատրաստ է բաժանորդի հետ յուրաքանչյուր դեպք ուսումնասիրել եւ ստուգել:

ՍՅՈՒՆԷ ՀԱՄԲԱՐՁՈՒՄՅԱՆ




Լրահոս