Յուրաքանչյուր ոլորտ ունի իրեն հատուկ խորամանկություններ, որոնց մասին չեն կարող իմանալ հասարակ մահկանացուները: Խոսքը վերաբերում է նաև ռեստորաններին, որտեղ կան բազմաթիվ խորամանկություններ:
Adme.ru-ն որոշեց կարդալ մատուցողների անկեղծ խոստովանությունները և կիսվել ձեզ հետ մի քանի խորամանկություններով, որպեսզի դուք էլ չխաբվեք:
«Ոսկե սեղանի» կանոններ
Եթե դուք վերջապես ճանաչված սրճարանը դատարկ եք գտել, իսկ մատուցողը ձեզ առաջարկում է նստել պատուհանի մոտ գտնվող սեղանի մոտ, ապա մի զարմացեք: Այդ կերպ հաստատությունները գրավում են մարդկանց՝ տպավորություն ստեղծելով թե մարդիկ շատ են:
«Զբաղված է» գրությունը միշտ չէ, որ նշանակում է, որ սեղանը զբաղված է
Դուք նկատած կլինեք, որ գրեթե բոլոր ռեստորանների ամենալավ սեղանների վրա առկա է «Զբաղված է» գրությունը, սակայն իրականում ոչ բոլոր դեպքերում են դրանք իսկապես զբաղված:
Մատուցողը դիտմամբ ձեր հետևից անմիջապես հավաքում է ափսեները
Սա խորամանկություն է, որպեսզի դատարկ սեղանի մոտ նստելով` դուք ձեզ վատ զգաք և կրկին ինչ-որ բան պատվիրեք:
Մատուցողը դիտմամբ անընդհատ գինի է լցնում
Երբ գինու շիշը հայտնվում է սեղանին, սկսվում է մյուս քայլը. ամեն կումից հետո մառուցողը ձեզ համար կրկին գինի է լցնում: Այդպես է արվում, որպեսզի այն վերջանա ուտելու ընթացքում և դուք նորը պատվիրեք:
Թանկ սննդի անունը վերջում են ասում
Այս հնարքը մտածել են ֆրանսիացիները. երբ մատուցողը սննդատեսակների անուններ է թվարկում, ապա դուք դրանց ծանոթ չլինելով` ինքնաբերաբար հիշում եք վերջինի անունը և այն եք պատվիրում: Իսկ ավանդաբար վերջին ասվածն ամենաթանկ ուտեստն է լինում:
Մի փոքր երաժշտության մասին
Երբ դուք ասում եք, որ իջեցնեն երաժշտության ձայնը, ապա հակառակը, այն բարձրացնում են և միշտ ասում, թե իջեցրել են՝ ձեր ցանկությամբ: Պարադոքսալ է հնչում, սակայն իսկապես ձեզ թվում է, թե այն իջեցրել են: Իրականում երաժշտության արագ տեմպը ձեզ ստիպում է նույնքան արագ ուտել:
Խորամանկություններ կոկտեյլով
Հին գարեջուրը բլենդերով հարում են, որպեսզի թարմություն հաղորդեն: Վարդագույն գարեջուրը հաճախ ստանում են կարմիր և սպիտակ գինիները խառնելով: