Մեզանից շատերը համացանցով գնումների հաջողված փորձեր ունեն: Սակայն հաճախ օնլայն գնումները տհաճ անակնկալներ են բերում, որոնցից կարող ենք խուսափել, եթե ավելի խելամիտ գործենք:
Իսկ ինչպիսի սխալներ են ամենից շատ օգտագործում օնլայն գնումներ կատարողները:
Գնել, առանց վաճառողի մասին տեղեկությունն ուսումնասիրելու
Գնումներից առաջ, հատկապես երբ խոսքը ոչ այնքան մեծ խանութի մասին է, պետք է մի փոքր ուսումնասիրություն կատարել: Զանգահարեք գրանցված հեռախոսահամարով և, եթե բացի «ամեն ինչ նշված է» արտահայտությունից, այլ պատասխան էլ լսեք, ապա դա լավ նշան է:
Գտեք իրավաբանական հասցեն, կարդացեք այդ խանութի մասին տարբեր վայրերում արված մեկնաբանությունները: Եթե այդ հարթակում առկա է վաճառողի վարկանիշ անկյունը, ապա առաջին հերթին այդ հատվածին ուշադրություն դարձրեք:
Գնել առանց հետ վերադարձի կամ փոխանակման երաշխիքի
Նույնիսկ ամենավստահելի խանութը կարող է ինչ-որ բան խառնել: Որպեսզի հետո տհաճություններ չլինեն, համոզվեք, որ վերադարձի կամ փոխանակման ծառայությունն իսկապես գործում է:
Չհետևել սիրելի բրենդի զեղչերին
Գրանցվեք օնլայն խանութների էջերում, քանի որ հաճախ հատուկ զեղչեր են լինում, որոնք այլ վայրերում չեն գովազդվում: Ընդ որում, խանութները հաճախ կարող են այդ խմբերի համար հետաքրքիր ծրագրեր ունենալ:
Թանկարժեք ապրանք ստանալիս չապահովագրվել
Պետք է ապահովագրվել, որպեսզի կարողանաք վերադարձնել ապրանքը, եթե ինչ-որ բան չստացվի:
Հաշվի չեք առնում սեզոնը
Առաջին հերթին ուշադրություն դարձրեք այն վայրի օրացույցին, որտեղից պետք է գա ապրանքը: Օրինակ, եթե այնտեղ Ամանոր է, ապա ապրանքն ավելի ուշ տեղ կհասնի:
Ամեն ինչ վճարել բանկային քարտով
Նախ նշենք, որ դա միշտ հարմար չէ: Չէ՞ որ պետք է ամեն անգամ քարտը հանել, թվերը ներբեռնել և այլն: