Գովազդը դարձել է քաղաքային լանդշաֆտի անբաժանելի մասը: Բայց երբեմն այն ոչ միայն փորձում է գրավել մեր ուշադրությունը և ինչ-որ բան վաճառել, այլ վերածվում է արվեստի ստեղծագործության: Իսկ այդ ժամանակ հաճախորդը «դատապարտված» է տվյալ ապրանքը գնելուն:
AdMe.ru-ն ներկայացնում է գովազդի օրինակներ, որոնք անընդհատ վերանայելու ցանկություն են առաջացնում:
Նման գովազդից հետո միայնակ զբոսնելը սարսափելի է
Արթնացիր սուրճի հետ
Որպեսզի սիրելի ուտեստները ցավ չպատճառեն, օգետգործեք ատամի այս մածուկը
Անձրևանոցներ McDonald’s-ի սիրահարների համար
Թեթև թխվածքաբլիթներ շների համար
Մի քանի հաբ, և Դուք նորից Դուք եք
Երբ չէիր սպասում նման հզորության
Եվ ոչ ոք չի իմանա՝ ինչ եք Դուք կերել
Շատ կծու չիփսեր
Նույնիսկ չափազանց դիետիկ գազավորված ըմպելիք
Ոչ ոք լոլիկ այնպես չի աճեցնում, ինչպես Heinz-ը
Բաց է 24 ժամ
Շեղբի ուժը
Այսպես ավելի ապահով է
Գիշերային կրեմ
Ինքնանկարների, և ոչ թե սելֆիների համար
Խոհարարական մշակույթի թարմությունը
Կրեմ կոշիկի համար
«Ձեզ սարսափելի Հելոուին ենք մաղթում»
Այսուհետ միայն ճիշտ կայանում