Տավուշի սահմանը կրկին մեկուսացած է

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

2014թ. հոկտեմբերից Նոյեմբերյան-Երեւան եւ հակառակ ուղղությամբ միկրոավտոբուսային երթուղին չի գործում: Դեռ 2017թ. «Ժողովուրդ» օրաթերթի թղթակիցը դիմել էր Տավուշի մարզպետարան` հարցնելով` ե՞րբ է վերագործարկվելու Նոյեմբերյան-Երեւան միկրոավտոբուսային երթուղին: Տավուշի մարզպետարանից հայտնել են, որ 2017թ. հուլիսի 20-ին ՀՀ կառավարությունը հավանություն է տվել միասնական երթուղային ցանց ստեղծելու տեխնիկական առաջադրանքին, հասարակական տրանսպորտով չսպասարկվող բոլոր համայնքների սպասարկումը նախատեսված է կարգավորել ՀՀ-ում միասնական երթուղային ցանցի ստեղծման միջոցով, Նոյեմբերյան-Երեւան միկրոավտոբուսային երթուղու խնդիրը կլուծվի միասնական երթուղային ցանցի շրջանակներում:

Անցավ մեկ տարի, Հայաստանում միասնական երթուղային ցանց չստեղծվեց: Նոյեմբերյանի տարածաշրջանում գործող տաքսի ծառայությունների վարորդները, անհատ տաքսիստները Երեւան տեղափոխելու համար մեկ ուղեւորից վերցնում են 3000 դրամ: Այդ տաքսի մեքենաներն ուղեւորին վերցնում են նրանց ցանկացած տեղից եւ հասցնում Երեւանի ցանկացած կետ: Նախկինում` 4 տարի առաջ, միկրոավտոբուսի ուղեվարձը 2000 դրամ էր, այն Տավուշի մարզից Երեւան կամ հակառակ ուղղությամբ շարժվում էր հստակ, հաստատված ուղեգծով: Նոյեմբերյանից-Երեւան եւ հակառակ ուղղությամբ գործող տաքսիների մեկնելու եւ ժամանման ժամերը հստակ չեն, տաքսին ուղեւորներին հերթով նրանց ցանկացած տեղն է հասցնում, ինչը ուշացնում է վերջին իջնող ուղեւորին: Լինում են դեպքեր, երբ տաքսին վարում է բավարար փորձ չունեցող վարորդը, ով այլ աշխատանք չունենալով` ստիպված տաքսու վարորդ է աշխատում: Ավելի քան մեկ տարի է` սահմանամերձ Բերդ քաղաքի, Բերդի տարածաշրջանի 16 գյուղերից Երեւան եւ հակառակ ուղությամբ հասարակական տրանսպորտ չի գործում: Այս ուղերթում եւս գործում են տաքսիներ, ուղեվարձն, ինչպես եւ Նոյեմբերյանի դեպքում, 3000 դրամ է: Սահմանամերձ, ռազմավարական նշանակություն ունեցող Նոյեմբերյանի եւ Բերդի տարածաշրջանները պետք է Երեւանի հետ հասարակական տրանսպորտով կապ ունենան: Նոյեմբերյանի եւ Բերդի սահմանագոտու բնակիչները պետք է հստակ իմանան Երեւան մեկնելու եւ վերադարձի հստակ ժամերը: Տաքսիներով մայրաքաղաք ժամանելու դեպքում նրանք հաճախ ուշանում են Երեւանում նախապես նշանակված հանդիպումներից, նրանց գործերը ձախողվում են: Տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը մինչ այժմ խնդիրը լուծելու փոխարեն տարբեր պատճառաբանություններ է ներկայացրել:

Ոսկան Սարգսյան
Տավուշ




Լրահոս