Գյումրու կայանատեղիները կդառնան վճարովի. հանրային քննարկման դրված ծրագրի հետքերով

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Գյումրու կայանատեղիները կդառնան վճարովի: Ծրագիրը դրվել է հանրային քննարկման, սակայն անհաջողությամբ է պսակվել: Գյումրու ավագանու անդամ Լեւոն Բարսեղյանը հայտարարել է, որ համապատասխան իրազեկում չի եղել, եւ հարցի քննարկումը միակողմանի է:

Նկատենք` Գյումրու ավտոկայանման ռազմավարությունն ու գործողությունների պլան-նախագիծը կառավարվում է Գյումրու համայնքապետարանի կողմից եւ ֆինանսավորվում Վերակառուցման եւ զարգացման Եվրոպական բանկի կողմից: Խորհրդատվական ծառայություններն իրականացվել են «ՌՕՄ թրանսփորթեյշն էնջինիրինգ» ՍՊԸ-ի եւ «Գրանթ Թորնթոն Քնսալթինգ» ՓԲԸ համատեղ ձեռնարկության կողմից՝ սկսած 2018 թվականի հունվարից:

Նախագծով առաջարկվում է ստեղծել վճարովի ավտոկայանատեղիներ ու այդ կերպ բացառել անօրինականությունները: Համաձայն ծրագրի` գոտիավորված ավտոկայանատեղիում մեքնենան կայանելու համար վարորդը մեկ օրը 300 դրամ կվճարի, ամսական կանգնելու համար վարորդը կվճարի 1500 դրամ, իսկ մեկ տարվա համար 7500 դրամ: Ծրագիրը կիրականացվի երկու փուլով: Սակայն նախագիծը դեռ երկար է քննարկվելու, քանի որ բողոքի ձայն են բարձրացրել հատկապես տաքսիների վարորդները. «30 հազար դրամ թոշակ եմ ստանում, ոնց եմ վճարելու այդքան գումար, նախագիծը մշակողները մտածո՞ւմ են մեր գրպանների մասին»,-ասել է բողոքող վարոդներից մեկը: Եւ իսկապես, եթե հաշվի առնենք Գյումրիի սոցիալ-տնտեսական ծանր վիճակը, նաեւ փաստը, որ Շիրակի մարզն ամենաաղքատն է համարվում, վճարովի ավտոկայանատեղիները, մեղմ ասած, արդարացված չեն, իսկ առաջարկվող գումարը մեծ է: Ու սպասվում է, որ այս հարցը կարող է բողոքի ալիք բարձրացնել:

Մյուս կողմից, սակայն, սա հնարավորություն է համայնքային բյուջե գումարներ մուտքագրելու համար: Առավել եւս, երբ որոշ վարորդներ այսպես, թե այնպես վճարում են ավտոկայանատեղիների համար: Ուստի ճիշտ է, երբ գումարները հոսում են ոչ թե կոնկրետ անձանց գրպան, այլ բյուջե:

Մինչ այդ, նկատենք, որ այս խնդիրն առավել խորն արմատներ ունի: Դեռ 2016թ. քաղաքապետ Սամվել Բալասանյանը ավագանու քննարկման դրեց ավտոկայանատեղիները անվճար դարձնելու մասին որոշման նախագիծը: Սա արվեց նաեւ քարոզչական նպատակներով. 2016թ. աշնանը Գյումրիում ՏԻՄ ընտրություններ էին, եւ Սամվել Բալասանյանը գլխավորում էր ՀՀԿ-ի եւ ՀՔԴՄ-ի կազմած «Բալասանյան» դաշինքը: Ուստի պետք էր նման ժողովրդահաճո որոշումներով փորձել շահել մարդկանց համակրանքը: Ավագանին հաստատեց, սակայն ավտոկայանատեղիներում կանգնած հսկիչները չենթարկվեցին որոշմանն ու շարունակեցին վարորդներից գումար պահանջել: Բալասանյանն այլեւս դադարեց պայքարել:
Մինչ այդ «Ժողովուրդ» օրաթերթին հայտնի դարձավ, որ տարիներ առաջ էլ համայնքային բյուջեով նախատեսվել է 14 միլիոն դրամ հավաքագրել Գյումրու ավտոկայանատեղիներից, սակայն ոչ մի կերպ իրագործել չի հաջողվել, քանի որ նախկին քաղաքապետ, այժմ «Ծառուկյան» խմբակցության պատգամավոր Վարդան Ղուկասյանն իր պաշտոնավարման տարիներին այդ հողատարածքները 99 տարի վարձակալությամբ տրամադրել է Տարոն Գասպարյան անուն-ազգանվամբ մի անձի, վերջինս էլ, շրջանառվող լուրերի համաձայն, տեղական տուրքը հավաքում ու իր գրպանն է դնում: Ըստ շրջանառվող լուրերի` Տարոն Գասպարյանի թիկունքում Վարդան Ղուկասյանն էր:

Սամվել Բալասանյանի օրոք քաղաքապետարանը պայմանագիրը լուծարելու հայց էր ներկայացրել դատարան՝ պնդելով, որ կնքված պայմանագրով համայնքային բյուջե շատ քիչ գումար է փոխանցվում։
Ընդհանուր իրավասության եւ Վերաքննիչ դատարանները հօգուտ քաղաքապետարանի են որոշում կայացրել, մինչդեռ Վճռաբեկ դատարանը որոշել էր, որ պայմանագիրը չպետք է լուծարվի։ Գյումրու իշխանությունները վճիռն անհիմն էին որակում։

Այժմ դատական վեճի առիթ դարձած հողամասն անցել է համայնքին՝ դատական բոլոր ատյաններից անցնելուց հետո, այդ մասին հաստատեցին համայնքապետարանից: Սակայն միեւնույնն է` նույն անձինք շարունակում են շահագործել ավտոկայանատեղիներն ու գումարը չեն մուտքագրում համայնքային բյուջե: Միգուցե հենց սա է պատճառը, որը համայնքը նման ծրագրով է հանդես գալիս: Բայց ամեն դեպքում պետք է չանտեսել նաեւ ժողովրդի սոցիալ-տնտեսական վիճակը:

Շուշանիկ Օհանյան
Գյումրի




Լրահոս