«Ժողովուրդ» օրաթերթը զրուցել է «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Արմեն Փամբուխչյանի հետ:
-Պարո՛ն Փամբուխչյան, շատ են հնչում կարծիքներ այն մասին, որ ԱԺ-ում պատգամավորների մեծ մասն անփորձ է: Ի՞նչ կասեք այս մասին:
-Չկա հստակ չափանիշ, թե որ տարիքից սկսած կամ որ գործունեությունից սկսած է մարդը դառնում փորձառու: Ամեն օրը մարդու համար ինչ-որ մի կրթվածության աստիճան է բարձրանում, եթե, իհարկե, նա ցանկանում է, եւ կամ մարդը, ինչ-որ ճանապարհ անցնելով, ձեռք է բերում փորձ, որը որ անդադար պրոցես է:
Մեր խմբակցության կամ նախկինում մեր կառավարության մասով ասում էին` անփորձ, իսկ ես հարցին հարցով էի պատասխանում, թե որն է փորձառուն: Եթե մարդը չի ձախողում իր ոլորտը, եթե մտնում է իր ոլորտի մեջ, սկսում է ուսումնասիրել, օր ու գիշեր աշխատել, լսում է կողքի կարծիքները, պրոֆեսիոնալների կարծիքները, այդ մարդը եթե չի վնասում գործին, ուրեմն նա արդեն ինչ-որ չափով փորձ ունի: Իսկ տարիքի հետ կապված կարող եմ ասել, որ ի սկզբանե սահամանադրագետներն են գտել, սահմանել եւ տարբեր ուսումնասիրություններ են տարել երեւի եւ հասկացել, որ 25 տարին բավարար է, որ մարդը կարողանա լինել օրենսդիր մարմնի անդամ:
Մեր խմբակցությունում կան 25-50 տարեկան մարդիկ, եւ դա առավելություն է, որովհետեւ իրար փոխլրացնելով, նոր հայացքներ, նոր թարմ ուժեր բերելով, ինչպես նաեւ օգտագործելով նախորդների հմտությունները` ինքը դառնում է ավելի պրոֆեսիոնալ եւ ամուր: Ես համարում եմ, որ անընդհատ հղում անել տարիքին, թե փոքր են, պետք չէ: Ես 34 տարեկան եմ: Այդ հարցը ուղղողները ինձ ո՞ր խմբին են դասում: Կարծում եմ, որ ուղղակի բովանդակություն չկա այդ ամբողջի տակ: Եթե այդ մարդիկ ինչ-որ հարցում կսխալվեն, պետք է բովանդակային քննդատել, խոսել իրենց թերությունների կամ առավելություններ մասին:
-Դուք խորհրդարան եկաք գործադիր մարմնից: Օրենսդի՞ր, թե՞ գործադիր մարմինն է ավելի հոգեհարազատ:
-Այն ժամանակ, երբ դեռ չէի որոշել, որ վերցնելու եմ մանդատը, ինձ թվում էր, որ ինձ ավելի հոգեհարազատ է միշտ գործադիրը, քանի որ ես իմ բնույթով որտեղ որ աշխատել եմ, կատարել եմ գործառույթի ֆունկցիաներ, եւ ինձ հարազատ էր գործադիրը: Օրենսդիրը ինձ համար մարտահրավերային էր, եւ զգում եմ, որ ինձ հարազատ է դառնում օրենսդիրը: Դեռ ամբողջությամբ չենք լծվել գործին, բայց այն ծավալը որ սպասում ենք, որ հանձնաժողովները պետք է կազմվեն, եւ անցնենք բուն աշխատանքներին, ինձ սկսում է դուր գալ օրենսդիրը: Ես առավելություն չեմ տա:
-Ձեր խմբակցությունը ե՞րբ է սկսելու օրենսդրական նախագծեր ներկայացնել: Մյուս երկու կուսակցություններն արդեն ակտիվ են այդ առումով:
-Մի քանի նախագծեր մեր գործընկերները մշակում են, մենք էլ կներկայացնենք մի քանի նախագծեր: Կառավարությունում նույնպես կան կիսատ մշակված նախագծեր, որոնց որ սպասում ենք: Մի խոսքով, շատ հագեցած է լինելու:
-Նախկինում շատ էին քննադատում խորհրդարանին, որ կառավարության կցորդն էր դարձել: Կառավարությունը ինչ բերում էր, խորհրդարանը կոճակ սեղմողի գործառույթ էր կատարում: Այս խորհրդարանին նույնը չի՞ սպառնում: Ո՞րն է երաշխիքը, որ հիմա այդպես չի լինի:
-Սովորաբար, որպես կանոն, գործադիրից են ամենաշատ նախաձեռնությունները գալիս: Մեզ չի սպառնում դա, քանի որ բավականին դեմոկրատական մոդել է ներդրված մեր խմբակցությունում, քննարկումներ են գնում ցանկացած հարցի շուրջ, ով ցանկություն է ունենում, հայտնում է իր կարծիքը, բանավեճեր են լինում: Մեր խմբակցությունը այն խմբակցությունը չի, որ ցանկացած նախագծի պարագայում լինի դակողի դերում: Մենք պետք է հստակ գիտակցենք, թե ինչ է տեղի ունեցել:
Տեղի է ունեցել հեղափոխություն, ձեւավորվել է նոր կառավարություն, եւ նոր կառավարությունը իր ծրագիրը չի կարողացել ամբողջապես իրականացնել, քանի որ չի ունեցել քաղաքական հենարան օրենսդիր մարմնում: Գործադիրի ու մեր ժողովրդի ջանքերով ԱԺ-ն լուծարվել է, տեղի են ունեցել արտահերթ խորհրդարանական ընտրություններ, որտեղ մեզ 70 տոկոս վստահության քվե է տրվել: Եվ, բնականաբար, այս օրենսդիրը, մասնավորապես` մեր խմբակցությունը, պետք է հենարան լինի եւ, իհարկե, տեղին քննադատող, տեղին հարցադրումներ անող, եւ երբեմն կլինեն նաեւ նախագծեր, որոնց մասով բացասական եզրակացություն կտրվի թե՛ հանձնաժողովներում, թե՛ խմբակցություններում:
Մանրամասները` տեսանյութում: