Պարետի որոշման հետ կապված ժամանակավորապես դադարեցվում է Beeline-ի բոլոր սպասարկման գրասենյակների աշխատանքը

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Հայաստանում COVID-19 կորոնավիրուսի տարածման հետևանքով պարետի խստացված կանոնների կապակցությամբ, ք. Երևան, Ազատություն 24/1 հասցեում գործող Beeline-ի վաճառքի և սպասարկմա գրասենյակը նույնպես փակվեց:

Ինչպես և նախկինում բաժանորդների համար գործում են լայն հնարավորություններ՝ իրենց խնդիրներն առցանց լուծելու համար՝ առանց տանից դուրս գալու:

Գործում է 8202 հեռախոսահամարը, որի օգնությամբ կարելի է լուծել հետևյալ խնդիրները.

– SIM քարտի փոխարինում,

– wi-fi մոդեմի փոխանակում 5-օրյա փորձաշրջանի ընթացքում,

– հեռախոսահամարի վերականգնում (ֆիքսված հեռախոսահամար, ֆիքսված ինտերնետ, բջջային հետվճարային
հեռախոսահամար),

Beeline-ի առցանց խանութի՝ E-shop-ի միջոցով (beeline.am/eshop) կարելի է պատվիրել.

– նոր հեռախոսահամարներ, հեռախոսներ և մոդեմներ,

– ֆիքսված ինտերնետի միացում (COMBO փաթեթներ):

Beeline բջջային և ֆիքսված կապի կամ ինտերնետի առցանց վճարումներ կարելի է անել այստեղ՝

beeline.am/hy/payment/

կամ BeeMoney հավելվածով`

beeline.am/hy/beeline-applications/2/

Հաշիվը և ծառայությունները ցանկացած պահին և ցանկացած վայրից կառավարել My Beeline Armenia
հավելվածով`

beeline.am/hy/beeline-applications/1/

Beeline-ի հաճախորդների սպասարկման ծառայությունը հասանելի է շուրջօրյա, շաբաթական 7 օր՝ 0611
բջջային և 100 ֆիքսված հեռախոսակապից, ինչպես նաև բաժանորդները կարող են հաղորդագրություն ուղարկել
Facebook սոցիալական ցանցում Beeline Armenia պաշտոնական էջին կամ www.beeline.am կայքի
առցանց հարթակին:




Լրահոս