ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

ՀԱՐՑ. Մի քանի օր առաջ մի աղջիկ` Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայից, զանգահարեց բջջային հեռախոսիս եւ շատ սիրալիր սկսեց հարցումներ անել: Քանի որ ժամանակ ունեի, համաձայնեցի ու սկսեցի պատասխանել: Հարցումները հիմնականում բանկերին էին վերաբերում, բայց այլ հարցեր էլ էին տրվում: Ցանկանում եմ իմանալ, թե այդ հարցումների նպատակը որն է, ինչ նպատակ է հետապնդում, եւ դա ինչ կտա այդ ասոցիացիային:

Անահիտ Ալավերդյան, 25 տարեկան, լրագրող


ՊԱՏԱՍԽԱՆ. «Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիա» հասարակական կազմակերպությունը եռամսյակը մեկ հետազոտություններ է իրականացնում, թե սպառողները ոնց են վերաբերվում տարբեր բանկերին, նրանց իմիջին, սպասարկման որակին եւ այլն: Ըստ արված հարցումների` մենք հասկանում ենք, թե Երեւանի բնակչությունը որ բանկերից եւ բանկային ծառայություններից է օգտվում, ծառայությունների բազմազանությունից տեղյակ է, թե ոչ: Հիմնական նպատակը սա է: Եղած տեղեկատվությունը մշակվում է, այնուհետեւ տրամադրվում բանկերին, միջազգային կազմակերպություններին, մամուլին եւ այլն: Միջազգային պրակտիկայում գոյություն ունեն ստանդարտներ, որոնց մենք հետեւում ենք որպես մարքեթինգի ասոցիացիա, եւ մեր հարցումները բոլորը համապատասխանում են միջազգային  նորմերին,  անձնական ոչ մի տեղեկություն չի հրապարակվում:
Օրինակ` մի քանի բանկից դժգոհում են, որ թղթաբանությունը շատ է, «Ամերիաբանկ»-ից գոհ են, որ փոխանցումներն արագ են կատարվում, «Յունիբանկ»-ի հետ կապված` 13 տոկոսը պարզաբանել են, որ ծառայությունները բարձր մակարդակով են կատարվում: Նման հարցումների արդյունքում բանկերը տեղեկանում են, թե բնակչության քանի տոկոսն է լավ կամ վատ վերաբերվում իրենց, ինչը մտածելու տեղ է տալիս, որ նման խնդիրներին արձագանքեն եւ ավելի ճիշտ աշխատեն:

«Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիա»
հասարակական կազմակերպության
տնօրեն Յուրի Նավասարդյան

«ԺՈՂՈՎՈՒՐԴ». Նախաձեռնությունը, անշուշտ, շատ ավելի արդյունավետ կլինի, եթե հարցումների արդյունքները տրամադրվեն բանկերին, եւ վերջիններս հասարակության կողմից իրենց ծառայություններին տրվող գնահատականներից համապատասխան հետեւություններ անեն:




Լրահոս