Ամռանը որևէ ավիաընկերություն չի կարողանալու թռչել Հունաստան, Կիպրոս, Բուլղարիա կամ այլ երկրներ. նոր մանրամասներ որոշումից

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Հունիսի 2-ի թարմացումից հետո Հայաստանում հավաստագրված բոլոր ավիաընկերություններն ավելացվել են Եվրոպական ավիացիոն անվտանգության գործակալության` EASA-ի սև ցուցակում, որի հետևանքով հայկական ավիաընկերություններին կարգելվի թռիչքներ իրականացնել դեպի Եվրոպա: Այն տեղի է ունեցել Հայաստանի անվտանգության վերահսկողության հնարավորությունների գնահատումից հետո: Այս որոշումը կայացվել է Հայաստանի Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեում (CAC) և վեց հայկական ավիափոխադրողներում լսումներ իրականացնելուց հետո: Բացի այդ, դրանց թվում են ՀՀ-ում գրանցված բոլոր ավիաընկերությունները, ուղղաթիռ ու անգամ օդապարիկ:

Երեկվա թարմացումից հետո ընդհանուր առմամբ 96 ավիաընկերության մուտք արգելված է դեպի ԵՄ երկինք: 90 ավիաընկերություն սերտիֆիկացված է 16 նահանգում (Աֆղանստան, Անգոլա (բացառությամբ 2 ավիաընկերության)), Հայաստան, Կոնգո (Բրազավիլ), Կոնգոյի Դեմոկրատական ​​Հանրապետություն, Ջիբութի, Հասարակածային Գվինեա, Էրիթրեա, Ղրղզստան, Լիբերիա, Լիբիա, Մոլդովա (բաառությամբ 3 ավիաընկերությունի), Նեպալ, Սան Տոմ և Պրինսիպեու, Սիեռա Լեոնե և Սուդան)՝ այդ պետությունների ավիացիոն իշխանությունների կողմից անվտանգության ոչ պատշաճ վերահսկողության պատճառով, 6 անհատական ​​ավիաընկերություններ, որոնք հիմնված են անվտանգության լուրջ թերությունների վրա ՝ Avior Airlines (Venezuela), Blue Wing Airlines (Սուրինամ), Iran Aseman Airlines (Իրան), Իրաքյան ավիաուղիներ (Իրաք), Med-View Airlines (Նիգերիա) և Air Zimbabwe (Զիմբաբվե) . Լրացուցիչ երեք ավիաընկերություններ ենթակա են գործառնական սահմանափակումների և կարող են թռչել միայն ԵՄ հատուկ ինքնաթիռների տեսակներով ՝ Air Service Comores (Կոմոր), Iran Air (Իրան) և Air Koryo (Հյուսիսային Կորեա):

Ի դեպ, թռիչքների այս արգելքը վերաբերում է նաև չարտտերային թռիչքներին, այսինքն՝ ամռանը որևէ ավիաընկերություն, եթե գրանցված է Հայաստանում, չի կարողանալու թռչել Հունաստան, Կիպրոս, Բուլղարիա կամ այլուր. նրանց մուտքը եվրոպական որևէ տարածք արգելված է:

Հավելենք, որ մայիսի 12-ին առցանց տարբերակով տեղի էր ունեցել Եվրոպական անվտանգության թիմի նիստը, որին մասնակցել են ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի ներկայացուցիչները՝ կոմիտեի նախագահի գլխավորությամբ, ինչպես նաև «Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզ», «ԱՐՄԵՆԻԱ Էյրվեյզ», «Ավիակոմպանիա Արմենիա», «Ատլանտիս Արմենիան Էյրլայնզ», «Արմենիան Հելիքոփթերս» և «Սքայբոլ» օդանավ շահագործողի վկայական կրող ընկերությունների ներկայացուցիչները։

Նիստը տևել է 6 ժամ, որի ընթացքում Կոմիտեի և ավիաընկերությունների կողմից ցուցադրվել են թռիչքային անվտանգության ապահովման հետ կապված շնորհանդեսներ:

Նշենք, որ ժամանակավորապես սահմանափակվել էին թվով 2 ավիաընկերությունների՝ դեպի Եվրոպա չվերթեր իրականացնելու իրավունքը (բացառությամբ քաղաքացիների տարհանման, մարդասիրական և բժշկական նպատակներով իրականացվող թռիչքները)։

Կոմիտեն հորդորել է EASA-ին վերանայել 2 ավիաընկերությունների՝ դեպի Եվրոպա չվերթեր իրականացնելու սահմանափակման մասին որոշումը` հնարավորություն տալով ավիաընկերություններին տրամադրելու անվտանգության մակարդակը հավաստող լրացուցիչ ապացույցներ: Եվ ահա, Տրանսպորտի հարցերով հանձնակատար Ադինա Վուլեանն ասել է. «ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը պետք է օգտագործվի՝ որպես գործիք, որն օգնում է ավիաընկերություններին և ցուցակագրվող երկրներին վերագնահատել և բարելավել իրենց թռիչքային չափանիշերը: Հայաստանյան փոխադրողներին այս ցանկ ներառելու որոշումը հիմնված է անանուն կարծիքի վրա, որը ներկայացրել է Օդային անվտանգության կոմիտեն։ Հանձնաժողովը, Եվրոպական միության ավիացիոն անվտանգության գործակալության աջակցությամբ, պատրաստ է համագործակցել և ներդրումներ կատարել Հայաստանում՝ իր ավիացիոն անվտանգության բարելավման համար»:

ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը ոչ միայն օգնում է պահպանել ԵՄ-ում անվտանգության բարձր մակարդակը, այլ նաև օգնում է տուժած ավիաընկերություններին և երկրներին բարելավել իրենց անվտանգության մակարդակը, որպեսզի վերջիններս հանվեն այդ ցուցակից: Բացի այդ, ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը դարձել է հիմնական կանխարգելիչ գործիք, քանի որ այն դրդում է անվտանգության խնդիրներ ունեցող երկրներին՝ գործել, նախքան անհրաժեշտությունը դառնա ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակի տակ գտնվող արգելքը:

Նաիրա Հովհաննիսյան

 




Լրահոս