Խոշոր ապրանքանիշերը դադարեցրել են գովազդը Twitter-ում՝ Մասկի որոշումների պատճառով

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Համաշխարհային գրեթե բոլոր խոշոր բրենդները ժամանակավորապես դադարեցրել են գովազդը Twitter-ում՝ իր գնած ընկերությունը ղեկավարելու հարցում միլիարդատեր Իլոն Մասկի քաոսային մոտեցման պատճառով։ Այս մասին շաբաթ օրը իր կայքում հայտնել է Financial Times թերթը՝ հղում անելով առաջատար գովազդային գործակալությունների աշխատակիցներին,փոխանցում է ՏԱՍՍ-ը։

Թերթի տվյալներով՝ WPP-ն այժմ Twitter-ում գովազդը համարում է խիստ ռիսկային։ Մասկի հրամանով զանգվածային կրճատումները շատ ավելի դժվար են դարձրել գովազդ գնող ընկերությունների համար սոցիալական ցանցերի աշխատակիցներից արձագանք ստանալը և նրանց գովազդային արշավների արդյունավետությունը չափելը: Գնալով ավելանում են նաև բողոքները գովազդի ցուցադրման տեխնիկական սխալների վերաբերյալ։
Գովազդատուների մտավախությունը մեծացավ այն բանից հետո, երբ Twitter-ի գովազդի վաճառքի բաժնի ղեկավար Ռոբին Ուիլերը լքեց Twitter-ը: Ինչպես հայտնում է Bloomberg-ը, Մասկը նրան աշխատանքից ազատել է անցյալ շաբաթ՝ իր բաժնումաշխատակիցների հետագա կրճատմանը չհամաձայնելու համար: Իրավիճակը սրվում է հաշվի ստուգման հետ կապված խնդիրների պատճառով, որոնք առաջացել են Twitter Blue վճարովի բաժանորդային ծառայության ինտեգրումից հետո, ինչպես նաև անձամբ Մասկի հայտարարությունները Twitter-ի իր էջում, որոնք առաջացրել են քննադատություն:




Լրահոս