Թեժ գծերով ստացված հեռախոսազանգերը` մշտական ուշադրության կենտրոնում

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Նոյեմբերի 23-29-ը ընկած ժամանակահատվածում Երևանի քաղաքապետարանի կենտրոնական աշխատակազմի «Թեժ գծի» հեռախոսահամարներով ստացվել է 194 հեռախոսազանգ:

Շաբաթվա սկզբի տվյալներով՝ դրանցից 173-ին տրվել է լուծում կամ սպառիչ պատասխան, մնացած 21 հեռախոսազանգերով բարձրացված խնդիրներն ուսումնասիրման փուլում են, որից հետո կստանան համապատասխան լուծումներ:

Մայրաքաղաքի վարչական շրջաններում նույն ժամանակահատվածում թեժ գծերի հեռախոսահամարներով ընդհանուր առմամբ ստացվել է 74 հեռախոսազանգ, որոնցից 52-ին լուծում է տրվել, իսկ 22-ի դեպքում աշխատանքներն ընթացքում

են:




Լրահոս