ՖՈՏՈ. Արարքներ, որոնց պատճառով ամաչում ենք, բայց շարունակում ենք անել

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Համացանցի ակտիվ զարգացումը բերում է նրան, որ միայն 2017 թվականին Facebook սոցիալական ցանցն ուներ 2 մլն օգտատեր: Ընդ որում, ավելի հաճախ միջին և բարձր տարիքի մարդիկ են սկսում օգտվել սոցիալական ցանցերից և սերտել համացանցի գաղտնիքները: Սակայն օգտատերերի շրջանում կան մարդիկ, ովքեր համացանցից առաջին անգամ սկսել են օգտվել դեռ 15 տարի առաջ: Եվ իհարկե, նրանք ունեն ամոթալի բան հիշելու և ամաչելու:

Միատոն լուսանկարներ

Մենք հաճախ ենք սիրում կիսվել ընկերներիր հետ մեր հաջող լուսանկարներով հանգստից կամ ֆոտոսեսիայից: Եվ հայտնվում են մի շարք միանման լուսանկարներ: Դրանց թվին է պատկանում նաև հայելու առջև սելֆի անելը:

Մանկական լուսանկարներ

Հաճախ հիշողությունների գիրկն ընկնելով մենք համացանցում տեղադրում ենք մեր մանկության լուսանկարները: Իսկ, երբ նոստալգիան անցնում է, մեզ համար ամոթալի է դառնում, երբ ընկերները տեսնում են, թե ինչ ծիծաղելի ենք եղել նախկինում:

Տարգետիրովական գովազդ

Բոլորս ենք հիշում այսպիսի գովազդների մասին: Երբ երեկ համացանցում ինչ-որ բան էիք փնտրում, իսկ այսօր ամեն օր այդ ապրանքների գովազդն է երևում:

Պարզ հարցերի պատասխանները փնտրելը

Հաճախ մենք սկսում ենք կասկածել ակնհայտ հարցերում՝ օրինակ ինչպես է գրվում այս կամ այն բառը։ Եվ այդ ժամանակ մենք փորձում ենք այդ հարցի պատասխանը ստանալ համացանցի միջոցով:

Ուսումնասիրում ենք մեր նախկինների էջերը

Մեզանից յուրաքանչյուրը գոնե մեկ անգամ ուսումնասիրել է իր նախկինի էջը : Սակայն ամոթալի է դառնում, երբ այդ մասին իմանում են ընկերները կամ մեր նոր կյանքի կեսերը:

Հորոսկոպներ

Գիտնականները վաղուց համոզվել են, որ աստղագիտությունը հորինվածք է: Սակայն մեզանից շատերը դեռ չեն դիմանում գայթակղությանը և կարդում են հորոսկոպներ:

Պարզ ֆեյքային նորություններ

Հաճախ ճչացող վերնագրերով հոդվածները նպատակ ունեն ընթերցողներ ներգրավելու: Հասցեն կարող է ընդհանրապես այլ կայք ուղեկցել:




Լրահոս