![](https://armlur.am/wp-content/uploads/2019/04/4812d7f9a0acf6e9d0c7623d1bf86ce2.jpg)
Beeline-իվաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում էլեկտրոնային հերթի տերմինալներըհամալրվել են «Արտահերթ սպասարկում» ծառայությամբ՝ հղի կանանց, հաշմանդամություն ունեցող անձանց և երեխաների հետ բաժանորդների համար։ Նշված հաճախորդները,ընտրելով ծառայության այդ տարբերակը, կկարողանան առաջնահերթ սպասարկում ստանալ։
Հնարավորությունն արդեն գործում է Beeline-ի20 վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ Երևանում, Իջևանում, Կապանում, Սևանում, Էջմիածնում և այլ քաղաքներում։
«Մենք Beeline-ում շատ ենք սիրում և գնահատում մեր բաժանորդներին և գիտակցում ենք, որ կան մարդիկ, ում սպասարկումը պետք է առաջնային լինի ցանկացած պարագայում։ Մենք արդեն ստացել ենք այս նախաձեռնության առաջին գնահատականները և դրանք շատ դրական են։ Շատ բաժանորդներ՝ տեսնելով, թե որ հաճախորդներն են առաջնային սպասարկում ստանում, միայն հարգանքով են վերաբերում և հայտնում բազմաթիվ դրական կարծիքներ մեր ընկերության հասցեին», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։
Նշենք, Beeline-ը նախատեսում է «Արտահերթ սպասարկում» ծառայությունը ներդնել Հայաստանի բոլոր գրասենյակներում, որտեղ կա էլեկտրոնային հերթի համակարգ։ Մոտակա Beeline-ի գրասենյակը կարելի է գտնել հետևյալհղումով։