Հարց քաղաքացիներից` ինչ պետք է անի վթարի մասնակից վարորդը, եթե համամիտ չէ մեղավորության վնասի չափի հետ

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

ՀԱՐՑ. Եթե իմ մասնակցությամբ վթար է տեղի ունեցել, սակայն ես համաձայն չեմ մեղավորության վնասի չափի հետ, ապա ի՞նչ կարող եմ անել, ինչպե՞ս վարվեմ: Եվ կցանկանայի իմանալ նաեւ՝ եթե ես ցանկանամ ապահովագրական ընկերությունը փոխել, ապա ապահովագրական իմ պատմության վերաբերյալ ինֆորմացիան ինչպե՞ս է փոխանցվելու մեկ այլ ապահովագրական ընկերություն:

Հայկ Մնոյան (48 տարեկան, վարորդ)

ՊԱՏԱՍԽԱՆ. Ապահովագրական պատահարի արդյունքում Ձեզ պատճառված գույքային վնասների կամ պատահարի պատճառների փորձաքննության արդյունքներին համաձայն չլինելու դեպքում Դուք իրավունք ունեք առաջնային փորձաքննության արդյունքների ծանուցման օրվանից հետո՝ 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ նշանակել լրացուցիչ փորձաքննություն կամ ավտոապահովագրողների բյուրո գրավոր դիմում ներկայացնելու միջոցով պահանջել կրկնակի փորձաքննության անցկացում:

Տեղեկացնում ենք նաեւ, որ ԱՊՊԱ համակարգում գործում է միասնական ԱՊՊԱ տեղեկատվական համակարգ, որում պահվում է Ձեր ապահովագրական պատմության վերաբերյալ տեղեկատվություն՝ անկախ ապահովագրական ընկերությունից: Տեղեկատվությունը փոխանցվում է այն ապահովագրական ընկերությանը, ում հետ Դուք մտադիր եք կնքել ԱՊՊԱ պայմանագիր:

Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրո

«ԺՈՂՈՎՈՒՐԴ». Տեղեկացնենք, որ եթե ապահովագրական ընկերությունը ճիշտ չէ հաշվել դիմողի ապահովագրավճարը, ապա կարող եք խնդրել ապահովագրական ընկերությանը նորից հաշվել այն եւ բացատրել:




Լրահոս