Beeline-իկորպորատիվ հաճախորդների համար բացվել է նորացված սպասարկման գրասենյակ

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Beeline-ի կորպորատիվ հաճախորդների համար արդեն գործում է նորացված «Beeline Բիզնես» գրասենյակը։ Այն գործում է Երևանի կենտրոնում՝ Հյուսիսային պողոտա 4 հասցեում գտնվողBeeline վաճառքի և սպասարկման գրասենյակի 2-րդ հարկում։

Ընկերության կորպորատիվ հաճախորդները կարող են այցելել գրասենյակ աշխատանքային օրերին 10։00-ից մինչև 19։00-ն սպասարկման հետ կապված ցանկացած հարցով՝ ստանալ խորհրդատվություն, տեղեկանալ նոր ծառայությունների և առաջարկների մասին, կնքելպայմանագրեր և իրականացնել այլ գործարքներ։

Beeline-ը տեղեկացնում է նաև կորպորատիվ հաճախորդների համար 8300 շուրջօրյա հեռախոսահամարի գործարկման մասին՝ ինտերնետ ու VPN ծառայությունների սպասարկման համար։

«Կորպորատիվ հաճախորդները մշտապես եղել են մեր ուշադրության կենտրոնում և այսօր մենք ուրախ ենք նրանց նոր մակարդակի սպասարկում առաջարկել։ Այժմ նրանք կարող են ընտրել իրենց համար ամենահարմար սպասարկման ձևը՝ առցանց, հեռախոսով կամ գրասենյակ այցելելով։ Մենք ինքներս լինելովբիզնես ընկերություն՝ հասկանում ենք, թեինչ պահանջներ կարող են ունենալ ընկերությունները սպասարկման վերաբերյալ, և մշտապես ձգտելու ենք մեր հաճախորդներին առաջարկել ամենապարզ և արդյունավետ լուծումները», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Նշենք, որ այս տարվա մայիսից ընկերության կայքում կորպորատիվ հաճախորդների համար գործում է www.b2b.beeline.am բաժինը, ուր տեղադրված են տեղեկություններ կորպորատիվ հաճախորդների համար, գործում է բարելավված «Անձնական գրասենյակը»՝ հաշվի կառավարման նոր հարմարավետ գործիքներով և առցանց սպասարկման հնարավորությամբ։ Մանրամասն տեղեկություններ կարող եք գտնել www.beeline.am կայքում:




Լրահոս