ՖՈՏՈ. Ողջ ճշմարտությունն արագ սննդի մասին, որոնք կփակեն ձեր ախորժակը

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

Մեզնից յուրաքանչյուրը կյանքում գոնե մեկ անգամ այցելել է արագ սննդի կետ: Ինչ-որ մեկի համար այն անգամ ամենորյա արարողակարգ է: Ամեն դեպքում բոլորի համար օգտակար կլինի իմանալ այն մասին, թե ինչ են թաքցնում մեզնից արագ սնունդ արտադրողները:

Մենք առանձնացրել ենք 12 անսպասելի փաստեր, որոնք կստիպեն ձեզ երկար մտածել նախքան գնել այդ ուտելիքը:

1. Սա չիզբուրգե՞ր է, թե՞ համբուրգեր:

Եթե վերցնել այս արագ սննդի տեսակի մեծ մասը մի սկուտեղի վրա և ուտել այն փակ աչքերով, կթվա, թե դրանք բոլորը մի համի են:

Այս մթերքի արտադրողները գիտեն, որ մեկին աղի է դուր գալիս, մյուսներին` քաղցր, երրորդներին` կծու: Նրանք ուտելիքը դարձրել են քիչ թե շատ նեյտրալ, որպեսզի կարողանան գոհացնել բոլորին:

2. Բուրգերները վայրկենապես են պատրաստվում:

Հասարակ բուրգերները պատրաստվում են 30 վայրկյանում: Այս արագությամբ պատրաստել հնարավոր է միայն մսի սառեցման պարագայում: Հետո դրանք մատուցում են սպառողին թարմ մսի անվան տակ:

3. Արագ ուտես, արագ կգնես հավելյալը:

Արագ սննդի կետ բացելիս սեփականատերերն առաջնորդվում են որքան հնարավոր է շատ սկզբունքով: Սնունդը, որը վաճառվում է այդ կետերում չի պահանջում մանրակրկիտ ուսումնասիրություն, ջանքերի գործադրում. ընդամենը 12-15 ծամող շարժում: Որքան քիչ ենք ծամում, այնքան քիչ ենք հագենում:

4. Ախորժակ բացող գույներ:

Ինտերիերի ձևավորման համար արտադրողներն ընտրում են կարմիր և դեղին գույները: Կարծիք կա, որ դրանք ազդում են մարդու ենթագիտակցության վրա և մարդը միանգամից ցանկություն է ունենում ուտելու: Կա անգամ «տոմատի մածուկի և պղպեղի» թեորիա, որը բացատրում է այս ֆենոմենը:

5. Կարևորն այն է, որ այցելուն հնարավորինս շատ գնի: 

արագ սննդի համար երբեք չեն օգտագործում «չէ» մասնիկը այցելուին սպասարկելիս: Տեսակետներից մեկի համաձայն էլ` մարդիկ դժվարանում  են հրաժարվել դրանից:

6. Միջինը` մեծ, մեծը` հսկայական:

Որպեսզի այցելուներն ավելի շատ վերցնեն, արագ սննունդ արտադրողները ավելի մեծ չափսերով են սկսում արտադրել: Սովորաբար մարդիկ վերցնում են միջին չափսերինը, որն ի սկզբանե արդեն իսկ մեծ է: Ավելի կեղտոտ քայլ է մեծ բաժինների վաճառքը քիչ պարունակությամբ, եթե պատվերի դեպքում Դուք չմանրամասնեք` միջի՞ն, թե՞ փոքր չափսի եք ուզում:

7. Թարմության պատրանք:

Կոտլետների վրա միշտ նկատվում են գրիլի հետքերը, ինչը նրանց ավելի ախորժաբեր են դարձնում: Մինչդեռ, դա դեռևս արտադրամասում է արվում: Կոտլետները պատրաստվում են որքան հնարավոր է արագ, ինչպես նաև ծխի հոտն են տալիս դրան, ինչը ուտելիքին թարմության պատրանք տալն ավարտին է հասցնում:

8. Առողջ-անառողջ ուտելիք: 

Արագ սննդի կետերի մեծ մասում ավելացրել են մեծ թվով աղցաններ: Հիանալի գովազդ է` առողջ ապրելակերպի հետևորդների համար: Սակայն այդ աղցանների մեջ կալորիականությունն ավելի մեծ է, քան բուրգերներում: Յուղային սոուսներն անում են իրենց գործը: Ճարպոտ սոուսներն անում են իրենց գործը:

9. Սուրճ, որն աշխուժություն է տալիս:

Արագ սննդի շատ կետերում սուրճը մատակարարում են պլաստմասսե բաժակներով: Տաք հեղուկի հետ թփումից պլաստմասսան առանձնացնում է ստիրոլլը:

10. «Հրաշք» ձվերը: 

Ձվի անվան տակ մատուցվող ուտեստը իրականում իր մեջ ձու չի պարունակում: Այն «ձվով խառնուրդ» է:

11. Յուրահատուկ կոլա, որը խանութներում չես գնի:

«Կոլան» և «Ֆանտան» արագ սննդի կետերում լցնովի ըմպելիքի համ ունեն: Գաղտնիքը հենց տեղում պատրաստելու մեջ է: Բաղադրամասը խառնում են ջրի հետ և սարքերի մեջ գազալցնում: Այն մատուցում են որպես թարմության մասնիկ: Սակայն դա արվում է տեղի տնտեսման համար: Թեև շատերին թվում է` այդ կոլան ավելի համեղ է:

12. Աչքերի առաջ ծերացող սնունդ:

Արագ սննդի թարմությունը կորչում է վայրկյանների ընթացքում: Բուրգերը մնում են համեղ 20 րոպեների ընթացքում, ֆրի կարտոֆիլները` մոտ 5 րոպե: Ավելի ուշ դրանք համեղ չեն մնում: Այդ պատճառով խորհուրդ է տրվում սնունդը մատուցելուն պես չուտել:




Լրահոս