Հարց քաղաքացիներից` եթե երեխան ունի հաշմանդամության կարգ, ապա նրա տնային ուսուցման հարցն ինչպե՞ս է կազմակերպվում

ՀԵՏԵՎԵՔ ՄԵԶ Telegram-ՈՒՄ

ՀԱՐՑ. Խնդրում եմ ասեք՝ եթե երեխան ունի հաշմանդամության կարգ, ապա նրա տնային ուսուցման հարցն ինչպե՞ս է կազմակերպվում:

Սիլվա Հասրաթյան (39 տարեկան, տնային տնտեսուհի)

ՊԱՏԱՍԽԱՆ. Տեղեկացնում ենք, որ համաձայն կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց կրթության մասին ՀՀ օրենքի 10-րդ հոդվածի`
առողջական վիճակի պատճառով ուսհաստատություններ ժամանակավորապես կամ մշտապես հաճախել չկարողացող կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց համար կազմակերպվում է տնային ուսուցում կրթության պետական կառավարման լիազոր մարմնի, ուսումնական հաստատության, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձի եւ նրա ծնողների միջեւ պայմանագրի հիման վրա:

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց տնային ուսուցման իրավունք վերապահող հիվանդությունների ցանկը սահմանում է ՀՀ կառավարությունը, որի համաձայն`

տնային ուսուցման իրավունք վերապահող հիվանդություններն են`

ա) հոգեկան խանգարումներ, վարքի խանգարումներ`
շիզոֆրենիա, շիզոտիպային վիճակ եւ զառանցանքային խանգարումներ F20-F29; տրամադրության խանգարումներ; նյարդայնական եւ հոգեմարմնական խանգարումներ` կապված գերհույզի, սթրեսի հետ; վարքային համախտանիշներ` կապված ֆիզիոլոգիական խանգարումների եւ ֆիզիկական գործոնների հետ; մտավոր հետամնացություն; հոգեբանական զարգացման խանգարում եւ լեզվի զարգացման յուրահատուկ խանգարումներ; սովորաբար մանուկ կամ դեռահաս տարիքում սկսվող հուզական եւ վարքի խանգարումներ; հոգեկան խանգարումներ` առանց լրացուցիչ ճշտումների;

բ) նյարդային համակարգի հիվանդություններ՝

սիստեմային ատրոֆիաներ` գերազանցապես կենտրոնական նյարդային համակարգի ախտահարմամբ; արտաբրգային եւ այլ շարժողական խանգարումներ; նյարդային համակարգի այլ կազմափոխական հիվանդություններ; կենտրոնական նյարդային համակարգի ապամիելինացնող հիվանդություններ; էպիլեպսիա; նյարդամկանային սինապսի եւ այլ միոպաթիաներ; մանկական ուղեղային պարալիզ եւ այլ պարալիտիկ համախտանիշներ; ողնուղեղի ախտահարումներ:

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց տնային ուսուցման իրավունք վերապահող հիվանդությունների ցանկը սահմանում է ՀՀ կառավարությունը, որի համաձայն՝
տնային ուսուցման իրավունք վերապահող հիվանդություններն են`
գ) բնածին շեղումներ; ողնուղեղային ճողվածք, ողնաշարի ճեղքվածք, բնածին արատներ; ողնաշարի բնածին այլ անկանոնություններ; նյարդային համակարգի բնածին այլ անոմալիաներ; ոսկրամկանային համակարգի բնածին անկանոնություններ, զարգացման արատներ եւ ձեւափոխումներ;

դ) այլ օրգան-համակարգերի խանգարումներ`
լեւմատիզմ՝ ակտիվ փուլում՝ շարունակական ռեցիդիվող ընթացքով; պանկարդիտ; սրտի բնածին արատներ` սուբկոմպենսացիայի եւ դեկոմպենսացիայի փուլում; քրոնիկ թոքաբորբ` տարածուն պրոցեսի եւ արտահայտված ինտոքսիկացիայի առկայության դեպքում; հաճախակի ծանր նոպաներով կամ երկարատեւ ասթմատիկ վիճակով ընթացող բրոնխիալ ասթմա; նեֆրոտիկ համախտանիշով քրոնիկ երիկամային անբավարարությամբ ուղեկցվող քրոնիկ նեֆրիտ; մուկովիսցեդոզի ծանր ձեւեր; քրոնիկ հեպատիտ եւ ասցիտի երեւույթներով ընթացող լյարդի ցիրոզ; տարբեր օրգանների չարորակ նորագոյացություններ; արյան մակարդելիության խանգարում՝ տեղաշարժման դժվարության առկայության դեպքերում:

«Հատուկ կարիքներով մարդկանց աջակցության» ՀԿ

«ԺՈՂՈՎՈՒՐԴ». Նշենք, որ նախադպրոցական տարիքի հաշմանդամ երեխաների դաստիարակության եւ անհրաժեշտ վերականգնողական օգնության համար առավել բարենպաստ հնարավորություններ ստեղծելու նպատակով ընդհանուր տիպի մանկական նախադպրոցական հիմնարկներում նրանց համար ստեղծվում են հատուկ պայմաններ:




Լրահոս